Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@04:56:53 GMT

تنها ۲۹۰۰ نفر از قالی‌بافان خراسان شمالی بیمه هستند!

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۶۵۳

تنها ۲۹۰۰ نفر از قالی‌بافان خراسان شمالی بیمه هستند!

مهرداد داود زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: تاکنون بیش از ۲۶ هزار بافنده‌فرش در استان خراسان شمالی توسط اتحادیه‌های صنفی کارت شناسایی دریافت کردند و در یازده ماهه گذشته حدود ۴۰ هزار متر مربع فرش، تابلو فرش و گبه در استان تولید شده است.

وی تصریح کرد: همچنین نزدیک به ۱۵ هزار قالیباف به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر معرفی شده‌اند که در آینده‌ای نزدیک و پس از احراز هویت از مزایای این بیمه بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت با بیان اینکه طرح حامی بیمه قالیبافان یک طرح ملی است که توسط مرکز ملی فرش ایران و با مشارکت شرکت سهامی بیمه ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران راه‌اندازی شده است، افزود: در این طرح به قالیبافان تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماه و کارمزد ۴ درصد توسط بانک مهرایران جهت پوشش بیمه درمان تکمیلی پرداخت می‌شود. 

وی تصریح کرد:هزینه بیمه تکمیلی متقاضی به صورت مستقیم از طریق تسهیلات اشاره شده و توسط بانک مهر ایران به حساب شرکت بیمه (شرکت سهامی بیمه ایران) که شرکت بیمه‌ای طرف قرارداد در این طرح می باشد، واریز می‌شود.

داودزاده افزود: ثبت نام در این طرح به صورت هوشمند و از طریق شماره گیری کد دستوری #۳۱۰۰۰۶۶۵۵ انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری قالیبافان نیست.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه خراسان شمالی تامین اجتماعی صنعت معدن تجارت بجنورد قالی بافی فرش بافی فرش دورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد

حسین یعقوبی  اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد. 

پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

منبع: ایرنا

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان