Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان البرز گفت: دانشگاه‌های مختلف علمی کاربردی در حوزه صنعتی استان البرز راه اندازی شده که به تربیت نیروی ماهر برای کار در شرکت‌های صنعتی استان را انجام می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رامین ربیعی امروز در نشستی که با حضور وزیر علوم در استان البرز برگزار شد، اظهارداشت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در استان البرز توسعه بخش های فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین استان اجراکننده طرح ساماندهی دانشگاه‌ها نخواهیم بوداستاندار خراسان جنوبی: با ادغام دانشگاه‌ها مخالفیم / این کار ‌‌به صلاح ‌نیست‌اختصاص اعتبار 50 میلیارد تومانی برای دانشجویان دکتری دانشگاه های دولتی

وی به مزیت‌های فراوان راه اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان در استان البرز اشاره کرد و افزود: امکان استقرار شرکت ها در شعاع 120 کیلومتری دارد که فرصت خوبی برای فعالین این حوزه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه شرکت‌های بزرگ صنعتی بسیاری در استان مستقر است، بیان کرد: دانشگاه‌های علمی کاربردی بسیاری در این راستا تاسیس شده که به تربیت نیروهای مورد نیاز شرکت‌ها می‌پردازد.

ربیعی در خصوص ارتباط حوزه صنعت و دانشگاه در استان اشاره و تصریح کرد: سامانه‌ای برای افزایش این ارتباط طراحی شده که در حال حاضر 520 پروژه در این سامانه ثبت شده است.

وی گفت: باید با شناسایی این ظرفیت به جامعه دانشگاهی استان زمینه ساز بهبود وضعیت مشارکت در صنعت از سوی این جامعه باشیم.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز دانشگاه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد

قاسمی گفت: جوجه ریزی از ۲۶ میلیون قطعه در سال ۱۴۰۱ به ۳۱ میلیون قطعه در ۱۴۰۲ افزایش یافت.

وی ابراز کرد: میزان جوجه‌ریزی اسفند سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بود که فروردین امسال به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه افزایش یافت که نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی تولید است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: تامین کالای اساسی از جمله شکر، برنج و گوشت، وظیفه و رسالت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است و بر این اساس، تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی اندیشیده شد.

وی اضافه کرد: ۲ هزار تن سهمیه شکر برای واحدهای صنعتی، ۱۵۰ تن برای واحدهای صنفی و ۲۶۸ تن برای خانوار، به منظور حفظ آرامش بازار استان تامین شد.

وی ادامه داد: ۲ هزار تن سهمیه شکر واحدهای صنعتی استان سمنان در بهمن و اسفند تامین و جذب شد و سهمیه ۱۵۰ تنی شکر واحدهای صنفی برای تهیه شیرینی، زولبیا و بامیه اختصاص یافت که ۶۰ تن جذب شد و بقیه در روزهای آتی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • جهش تولید با مشارکت مردمی، مستلزم تربیت نیروی‌های ماهر و متعهد است
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲