Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: سفرهای نوروزی تنها با رزرو هتل‌ها و مراکزی که به تأیید بهداشت و درمان می‌رسد با ۵۰ درصد ظرفیت امکانپذیر است و این پذیرش هم تنها از استان‌هایی خواهد بود که وضعیت آنها زرد و آبی باشد یعنی استان اصفهان پذیرای مسافران استان‌های قرمز و نارنجی نخواهد بود.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی استان که بخش عمده‌ای از شهرستان‌ها زرد و آبی هستند و به جز شهرضا که اخیراً نارنجی شده وضعیت نسبتاً مناسبی داریم اگر مردم رعایت دستورالعمل‌ها را داشته باشند تا به سمت و سوی نارنجی شدن پیش نرویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی تنها با رزرو هتل‌ها و مراکزی که به تأیید بهداشت و درمان می‌رسد با رعایت دستورات بهداشتی و ۵۰ درصد یا یک سوم ظرفیت انجام می‌شود و با این دستورالعمل می‌توانیم پذیرش مسافران نوروزی را داشته باشیم.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان تصریح کرد: این پذیرش هم تنها از استان‌هایی خواهد بود که وضعیت آنها زرد و آبی باشد یعنی استان اصفهان پذیرای مسافران از استان‌های دارای وضعیت نارنجی و قرمز نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه این موارد را به ستاد ملی کرونا پیشنهاد داده‌ایم، افزود: امسال بحث اسکان نوروزی در مدارس، کمپ‌های نوروزی و خانه‌های استیجاری را به دلیل عدم قابلیت کنترل رعایت دستورالعمل‌ها و شیوع بیماری نخواهیم داشت بنابراین پذیرش مسافران تنها با رزرو هتل‌ها و مراکز اقامتی مورد تائید بهداشت و درمان انجام می‌شود.

غلامی تصریح کرد: این پیشنهادات قرار است روز شنبه در ستاد ملی کرونا مطرح و نهایی شود که همه این موارد هفته آینده به طور رسمی ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص شیوع کرونای انگلیسی در استان اظهار کرد: کرونای انگلیسی در استان اصفهان در شهرهای رهنان، فلاورجان و خمینی‌شهر و کاشان مشاهده شده که همه این موارد رصد شده و تمام ارتباطات افراد مبتلا اعم از فامیل و مراکزی که حضور پیدا کرده‌اند تحت بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان در خصوص آگهی‌های اجاره منزل مسکونی در فضای مجازی و برخی سایت‌ها افزود: مقرر شد این موارد در جلسه ستاد استانی مطرح شود و با کمک اصناف، تعزیرات و دستگاه‌های مرتبط با این گونه افراد برخورد قانونی شود که این برخوردها از امروز شروع شده است.

وی در خصوص برپایی نمازجمعه در استان اظهار کرد: نماز جمعه هم با توجه به دستورالعمل در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری‌ها می‌تواند اجرا شود، در فضای بسته هم حداکثر با حضور ۵۰ نفر امکان برگزار وجود دارد.

کد خبر 479032

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان حجت الله غلامی سفرهای نوروزی رزرو هتل خانه های استیجاری وضعیت قرمز کرونا ممنوعیت تردد خودرو محدودیت های کرونایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در یزد بر آمادگی دستگاه ها تاکید و از لغو ماموریت و مرخصی آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدجواد ابوالحسینی، عصر امروز _یکشنبه، بیست و ششم فروردین_ در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی در استان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تمهیدات لازم برای شرایط آب‌وهوایی پیش‌رو اندیشیده شد.

وی با تاکید بر لزوم حضور همه عوامل اجرایی و خدماتی در بازه زمانی بارش‌ها در محل کار آماده‌باش دستگاه‌ها و ماشین‌آلات عضو ستاد برای خدمات‌دهی به شهروندان، آموزش عمومی و اطلاع‌رسانی توسط صداوسیما خواستار اطلاع‌رسانی به مردم پیرامون گذاشتن کیسه‌های شنی برای جلوگیری از نفوذ رواناب به کرسی‌های ساختمان و مانع نفوذ آب به منازل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ابراز امیدواری کرد که با اندیشیدن تدابیر لازم شاهد کمترین بروز مشکل در این بارندگی‌ها باشیم و آب حاصل از بارندگی برای تغذیه سفره‌های آب استفاده شود.

کد خبر 744587

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ ها | سیلاب در راه است | هشدار به ساکنان نواحی جنوبی ؛ سدهای منطقه پر هستند! | ببینید
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز در نقاط مختلف کرمان
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران