Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:57:43 GMT

درخشش پلیس رزمی کار استان مرکزی در کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۶۸۷

درخشش پلیس رزمی کار استان مرکزی در کشور

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ماموران تکواندوکار و جودوکار پلیس استان مرکزی در مسابقات کشوری ناجا و نیرو‌های مسلح کشور قهرمان شدند.

ماموران تکواندوکار پلیس استان مرکزی قهرمان ناجا

تیم یگان ویژه نیروی انتظامی استان مرکزی در مسابقات سراسری تکواندو ناجا موفق به کسب مقام قهرمانیشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسابقات قهرمانی تکواندو یگان‌های ویژه ناجا به میزبانی یگان ویژه استان مرکزی برگزار و تیم الف یگان ویژه استان، موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

سرهنگ توکل فلاح زاده فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مسابقات تکواندو سراسری ناجا به میزبانی فرماندهی انتظامی استان، به مدت دو روز در استان برگزار شد.

سرهنگ فلاح زاده افزود: در این دوره از مسابقات، تیم الف یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان مرکزی موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات شد وتیم آذربایجان غربی دوم و تیم استان خوزستان به مقام سومی این مسابقات دست یافت.

ماموران جودوکار پلیس استان مرکزی قهرمان ناجا

ماموران وظیفه جودوکار انتظامی استان مرکزی در مسابقات نیرو‌های مسلح کشور نوان قهرمانی کسب کردند و به عضویت تیم جودوی ناجا درآمدند.

سرهنگ احمدرضا چگینی معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در ایجاد بستر حضور کارکنان در مسابقات ورزشی، سه نفر از کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی استان موفق شدند در مسابقات انتخابی حائز مقام شده و به عضویت تیم جودی ناجا درآیند.

سرهنگ چگینی افزود: این افراد به اسامی گروهبان دوم وظیفه "علی رشانی" در وزن ۷۳ کیلوگرم، سرباز وظیفه "محمد حسین میچانی" در وزن ۶۶ کیلوگرم و سرباز وظیفه "علی اسفینی فراهانی" در وزن ۸۱ در اردوی آمادگی جودو ناجا شرکت کردند.

او اضافه کرد: در مسابقات جودوی نیرو‌های مسلح هم که هفته گذشته به میزبانی استان تهران برگزار شد، این سه ورزشکار پلیس استان مرکزی موفق شدند به مقام دومی مسابقات نائل شوند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس استان مرکزی نیروی انتظامی استان مرکزی فرماندهی انتظامی استان انتظامی استان مرکزی پلیس استان مرکزی استان مرکزی یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پرواز‌ها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص دارو‌های ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

دیگر خبرها

  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز