Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:55:35 GMT

کلوپ:حضور در لیگ قهرمانان برای بقا مهم است

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۷۸۱۵

کلوپ:حضور در لیگ قهرمانان برای بقا مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ تلاش می کند تا بعد از یک دوره افت تیمش را به دومرتبه به اوج رساند و اگر امکان قهرمانی مجدد لیگ برتر را ندارد، حداقل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد.

دسترسی به این هدف با توجه به فشردگی رقابت در لیگ برتر انگلیس با توجه به شرایط کنونی مسابقات مسلما سخت است. اما کلوپ تمام توان خود را بکار می گیرد که تیمش را بازهم به لیگ قهرمانان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او واقف است که راه نیافتن به این پیکارها چه مشکلاتی می تواند برای تیمش بوجود آورد.

کلوپ در مصاحبه با گل در این باره حرف زد. او اظهار داشت:مهم ترین چیز در صورت حضور در لیگ قهرمانان، عامل مالی است.

 

وی افزود:این مسابقات به خودی خود عالی است اما پول برای بقا برای باشگاه ها مهم است.

به اعتقاد مربی آلمانی در صورت راه نیافتن به لیگ قهرمانان  انگیزه بازیکنان کاهش می یابد و حتی بازیکنان دیگر تیم ها برای انتقال به لیورپول دچار تردید و مشکل می شوند.

کلوپ ادامه داد:وقتی برای اولین مرتبه به لیورپول آمدم، در حال بازیکنانی بودیم که از باشگاه های لیگ قهرمانان اروپا پیشنهاد داشتند. فقط می توانستیم به آنها لیگ اروپا را پیشنهاد دهیم.

لیورپول اکنون با 43 امتیاز بعد از 26 بازی در رده ششم جدول لیگ برتر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان لیورپول لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز پس از تساوی ۱-۱ در نیمه اول مقابل فولام، موفق شد در ۴۵ دقیقه دوم دو گل زیبا به ثمر برساند و ۳ امتیاز بازی را کسب کنند. آنها حالا هم‌امتیاز (۷۴) آرسنال صدرنشین هستند و امیدوارند که منچستر سیتی ۷۳ امتیازی برابر برایتون متوقف شود. یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی امروز، در مورد شرایط تیمش یا خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

برد امروز؟
یک نمایش منطقی و در حد نام لیورپول داشتیم. ما دو بازی قبلی خارج از خانه را برده‌ایم، نمی‌توانم بیشتر از این از تیمم بخواهم. به‌خصوص امروز، عملکرد واقعاً خوب بود.

دربی مرسی‌ساید در هفته بعد؟
واقعاً سخت است. این بازی واقعا برای هر دو تیم خاص است. آنها (اورتون) وقتی در آنجا حاضر می‌شویم حیوان متفاوتی هستند، اما ما از آنها عبور خواهیم کرد.

نظری درباره عملکرد بازیکنان؟
نمایش همه آنها را دوست داشتم. بازی گزینه‌های تعویضی را دوست داشتم. وضعیت تیمی ما خوب است. همه خوب هستند. ما به همه آنها نیاز داریم. آنها تاکنون کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده‌اند و ما می‌خواهیم در بازی‌های آخر هم این روند را ادامه دهیم. ما تسلیم نمی‌شویم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

واکنش خوب لیورپول به گل مساوی فولام؟
چرا نباید واکنش نشان می‌دادیم؟ به‌نظرتان چگونه به جایگاهی که امروز هستیم رسیده‌ایم؟

بردن اورتون و تحت فشار قرار دادن سیتی؟
فکر می‌کنید سیتی چنین فشاری را احساس می‌کند؟ آنها در چند سال گذشته همه چیز را برده‌اند. نمی‌دانم و برایم مهم نیست. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی