Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی با وجود جوانی ریسک‌پذیر است و قاطعیت او می‌تواند به موفقیت آبی‌پوشان کمک کند. - اخبار ورزشی -

محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: امیدوارم بازگشت مجیدی به استقلال برای او خوش‌یمن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر همانطور که هواداران از فکری توقع قهرمانی داشتند، الان هم از مجیدی  قهرمانی می‌خواهند. از الان باید او به فکر این باشد که همیت و وحدت طرفداران را با بازی خوب و نتایج قابل قبول در اختیار خودش و تیمش بگیرد تا رضایت هواداران را داشته باشد. مجیدی به بزرگی استقلال آگاه است و  بر اوضاع مسلط است. 

وی در خصوص انتخاب پیروز قربانی به عنوان یکی از دستیاران مجیدی تصریح کرد: من فکر می‌کردم که نامجومطلق و علیدوستی دستیاران مجیدی انتخاب خواهند شد، الان باید ببینیم که چه کاری انجام خواهد شد و چه تاکتیک‌هایی اتخاذ خواهد کرد و استقلال بازی‌های زیبای گذشته‌اش را تکرار خواهد کرد یا خیر.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که انتخاب مجدد مجیدی به عنوان سرمربی به نفع آبی‌پوشان خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: به هر جهت استقلال مهره و گزینه دیگری نداشت، مجیدی به شرایط مسلط است، اگرچه جوان است ولی ریسک‌پذیر هم هست و قاطعیت او می‌تواند به موفقیتش کمک کند. مجیدی یک فردی است که نظم و انضباط سرلوحه کارش است. او باید در اجرای نظم و انضباط در تیم  سیاست داشته باشد و همه بازیکنان را به یک وحدت تیمی برساند و مدیریت خوبی در تیم داشته باشد. 

مومنی ادامه داد: با توجه به اینکه موج منفی علیه فکری راه افتاده بود، مجیدی می‌تواند روی این موج سوار شود، در واقع او موج‌سوار خوبی است و می‌تواند با بازی خوب و نتایج قابل قبول رضایت هواداران را جلب کند.  اگر این اتفاقات نیفتد، ممکن است در ادامه کار با مشکلاتی مواجه شود.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال در این فصل می‌تواند با مجیدی به موفقیت برسد؟ گفت: بله استقلال مهره‌های خوب و تاثیرگذاری در اختیار دارد و از این بابت از خیلی از تیم‌ها جلوتر است و اختلاف زیادی هم با صدر جدول ندارد. بزرگترین مشکل استقلال روحی‌ و روانی است، میل به بازی کردن و رقابت در بین بازیکنان کم شده بود و آمدن مجیدی می‌تواند این نواقص را برطرف کند و قهرمانی و موفقیت استقلال با مجیدی دور از انتظار نیست. 

سخنگوی باشگاه استقلال: نمی‌توانم مدت قرارداد و دستیاران مجیدی را الان بگویم!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است...

طرفداری| پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند.

حسن روشن در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم در خارج از خانه به ۳ امتیاز حساس برسیم. فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است. استقلال بازیکنانی دارد که فقط به خاطره هواداران بازی می‌کنند و امیدوارم در آخر فصل بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

وی در مورد نقاط قوت استقلال گفت:

نقاط قوت استقلال دویدن و کاور کردن یکدیگر است که در طول فصل در همه بازی‌ها شاهد آن هستیم. تنها ضعف استقلال هم عدم هماهنگی بین دفاع و هافبک‌های دفاعی تیم است که امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند، یادآور شد:

این مسئله شخصی دیگران است. طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی استقلال را شاهد باشیم.

روشن در خصوص کلین شیت‌های سید حسین حسینی در طول فصل، خاطرنشان کرد:

خوشبختانه حسینی این فصل عملکرد خوبی داشته است. قطعا این کلین‌شیت‌هایی که داشته فقط به خاطر تمرکزهای کافی قبل بازی است. امیدوارم او در آینده بتواند دروازه استقلال را بیمه کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد:

شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم چون بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. خیلی افراد قبل از فصل می‌گفتند تیم‌های تراکتور و سپاهان جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی قهرمانی فقط به در اختیار داشتن بازیکنان گرانقیمت بستگی ندارد. در حال‌حاضر هم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می‌جنگنند و این مسئله به زیبایی لیگ کمک کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره گلزنی گوستاوو بلانکو به ایرنا گفت:

بلانکو خیلی خوب بازی می‌کند. خیلی‌ها هم در ۴ بازی گذشته استقلال به عملکرد این بازیکنان اعتراض می‌کردند ولی خیلی خوشحالم که در این بازی او گل زد. بلانکو در حال‌حاضر در اختیار تیم است و گل هم می‌زند و امیدوارم این روند برای او ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • (ویدئو) بازگشت دوباره‌ی گشت ارشاد به خیابان‌ها