Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خدابخش فرماندار شهرستان اهر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر با اشاره به اینکه امسال یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار برای روستا‌های فاقد دهیاری در شهرستان اهر تخصیص یافته است  گفت: ۱۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در روستا‌ها و مناطق عشایری فاقد دهیاری شهرستان اهر به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در حال احداث اگر نیمه‌تمام بماند اجازه شروع طرح‌های جدید داده نمی‌شود، گفت: تنها سه پروژه عمرانی به دلیل شرایط جوی تکمیل نشده است در حالی که حقیقتاً هیچ پروژه نیمه‌تمام در شهرستان اهر نداریم که به دلیل موانع و مشکلات بلاتکلیف بماند.

او بر لزوم رعایت مسائل فنی و تأمین مالی در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: تاخیر در اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها باعث می‌شود تا گرفتار محدودیت‌های منابع مالی شویم.

خدابخش با انتقاد از تعلل برخی از دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در روستا‌های شهرستان اهر گفت: تعلل و کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیرساختی در روستا‌ها به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست، در حالی که اعتبار برخی از طرح‌ها وجود دارد، اما در مرحله اجرا با تعلل و تأخیر مواجه می‌شویم.

فرماندار شهرستان اهر از زیرسازی و آماده‌سازی ۳۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر برای آسفالت‌ریزی خبر داد و گفت: در جلسه قبلی کمیته برنامه‌ریزی زیرسازی ۳۲ کیلومتر از راه‌های روستایی جهت آسفالت مصوب و اجرایی شده است و در سال آینده ۱۱ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی آماده آسفالت‌ریزی می‌شود.

او گفت: آب شرب ۴۰۰۰ نفر از جمعیت روستایی بخش فندقلو و عشایری از حالت جیره‌بندی خارج و به صورت مداوم تأمین و افت فشار آب مناطق روستایی بخش فندقلو جبران می‌شود.

خدابخش بابیان این‌که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی روستا‌های شهرستان اهر اختصاص می‌یابد، افزود: دستگاه‌های اجرایی حتماً زما‌نبندی اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیرساختی را مورد توجه قرار دهند.

در این جلسه اجرای ۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در روستا‌ها و مناطق عشایری فاقد دهیاری شهرستان اهر به تصویب رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستا های فاقد دهیاری تخصیص اعتبار اجرای پروژه های عمرانی اجرای پروژه ها میلیون تومان شهرستان اهر فاقد دهیاری روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار شهرستان فریدونشهردرجلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های بخش موگویی و مرکزی گفت: با تکمیل این طرح که با ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.


محمدجواد صفا افزود: با اجرای این طرح اهالی ۲۴ روستا با بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفرجمعیت ازنعمت آّب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار بهره‌مند خواهند شد.


وی با اشاره به وضعیت نامناسب راه ارتباطی بسیاری ازروستا‌های بخش موگویی شهرستان فریدونشهر گفت: امسال ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آسفالت راه دسترسی روستا‌های این بخش از روستای مصیر تا دورک تصویب شده که با تامین اعتبار لازم و مساعد شدن شرایط جوی این طرح شروع می‌شود.


حسین محمد صالحی نماینده مردم شهرستان‌های فریدن؛ فریدونشهر؛ بویین میاندشت و چادگان درمجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: افزایش سطح رفاه و معیشت مردم و کاهش تورم با رشد تولید ارتباط مستقیمی دارد که برهمین اساس هرچه تولید در کشور افزایش یابد سطح کیفیت مردم نیز بهتر خواهد شد.


حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه فریدونشهر نیز گفت: در ۲۰ سال گذشته درنامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری اقتصاد و تولید محور اصلی نامگذاری‌ها بوده که نشان دهنده وجود ضعف در این عرصه‌ها هستیم ودشمنان انقلاب اسلامی نیز برای ضربه زدن به کشورمان به تحریم‌های اقتصادی روی آورده اند.

 

دیگر خبرها

  • دهیاران خوزستان میزبان مهمانان نوروزی می‌شوند
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل