Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال گفت: قایدی در یکی دو سال اخیر قابلیت‌های خود را نشان داده است و محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران کسب کرده است، ولی این رفتار‌ها چارچوب کار را به هم می‌ریزد. ایمان عالمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: استقلالی‌ها در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بهتر عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آمده بود، اما شاهد بازی زیبایی نبودیم استقلالی‌ها در خانه حریف بازی می‌کردند و به سختی توانستند یک امتیاز را کسب کنند.

پیشکسوت استقلال در واکنش به تغییرات کادرفنی استقلال عنوان کرد: در چند سال اخیر مدام شاهد تغییرات هستیم، این امکان باید وجود داشته باشد که مربی الگو و تاکتیک‌های مورد نظرش را اجرا کند و به نتیجه برساند که این نیاز به زمان دارد. .

وی افزود: استقلال در این ۷،۸ سال گذشته بیش از ۵،۶ سرمربی عوض کرده است بازیکنان زیادی هم تغییر کرده اند، عدم وجود ثبات در بخش مدیریت، کادرفنی و... باعث شده نتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند. چند سالی که برانکو در پرسپولیس بود تیم ثبات داشت و تغییرات بسیار کم بود. بازیکنان هر سال بیشتر از سال قبل با هم هماهنگ می‌شدند و در نهایت توانستند چند سال قهرمان شوند.  در استقلال مدام شاهد تغییر و تحولات هستیم و این ضربه زیادی به تیم زده است.

عالمی در رابطه با حضور قایدی در ترکیب اصلی پس از ۱۰ روز غیبت در تمرینات تصریح کرد: قایدی در یکی دو سال اخیر قابلیت‌های خود را نشان داده و محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران کسب کرده است، ولی این رفتار‌ها چارچوب کار را به هم می‌ریزد. بازیکن خوبی است و نمی‌شود او را ندیده گرفت، ولی در دنیای فوتبال کسی که ۱۰ روز تمرین نکرده نمی‌تواند قابلیت‌های ویژه خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: مدیریت و هواداران باید به تیم آرامش بدهند و باید صبر داشته باشند. اینکه همیشه روی تیم یک فشاری باشد طبیعتا مشکل به وجود می‌آورد و تبدیل به بحران می‌شود. از بازیکنان می‌خواهم سرمربی تیم هر کسی بود حامی او باشند و تمام توانشان را در بازی‌ها بگذارند. بازیکنان و کادرفنی حرفه‌ای هستند و پول می‌گیرند تا به این تیم خدمت کنند.

عالمی در پایان در رابطه با انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: به عزیزی خادم تبریک می‌گویم امیدواریم با انتخاب او اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران بیفتد.     بیشتر بخوانید:  برهانی: وقتی فهمیدم فکری می‌رود، من هم رفتم/ حرف‌های زیادی برای گفتن دارم     انتهای پیام/ برچسب ها: استقلال ایمان عالمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال ایمان عالمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از جایگزین های نمک خطر مرگ های قلبی را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، نمک ممکن است روشی خوشمزه برای افزودن طعم به غذای شما باشد، اما بیش از حد آن برای سلامتی قلب مضر است.

تحقیقات جدید نشان داده است که کاهش مصرف سدیم با استفاده از جایگزین‌های نمک ممکن است خطر مرگ در اثر بیماری‌های قلبی را کاهش دهد.

یک بررسی منظم از ۱۶ کارآزمایی کنترل شده تصادفی که شش ماه یا بیشتر به طول انجامید نشان داد که استفاده از یک جایگزین نمک هنگام پخت و پز با خطر کمتر مرگ زودهنگام به دلیل بیماری قلبی عروقی مرتبط است.

جایگزینی نمک همچنین با کاهش فشار خون مرتبط بود و تأثیر مشابهی با داروهای فشار خون داشت.

این آزمایشات اثرات نمک رایج - که به عنوان کلرید سدیم نیز شناخته می‌شود – را با یک جایگزین نمک شامل ۲۵ ٪ تا ۳۰ ٪ کلرید پتاسیم و ۶۰ ٪ تا ۷۵ ٪ کلرید سدیم مقایسه کرد.

به گفته محققان، ارتباط بین نمک و افزایش فشار خون یکی از بزرگترین عوامل خطر برای حوادث مرتبط با قلب است.

بنابراین کاهش نمک در رژیم غذایی می‌تواند فشار خون را به سطح سالم‌تر بهبود بخشد، و به نوبه خود، خطر ابتلاء به حوادث قلبی عروقی را کاهش می‌دهد.

نمک ممکن است یک چاشنی محبوب باشد، اما تنها راه اضافه کردن طعم به غذای شما نیست. کلرید پتاسیم یکی از گزینه‌های جایگزین است.

برخی از نمونه‌های متداول شامل کلرید پتاسیم، کلرید منیزیم و گیاهان و ادویه‌های خاص است.

کد خبر 6081561

دیگر خبرها

  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • استفاده از جایگزین های نمک خطر مرگ های قلبی را کاهش می دهد
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • استامینوفن برای قلب ضرر دارد؟