Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@02:21:51 GMT

دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی به بلغارستان اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۱۷۶

دو تکواندوکار آذربایجان‌شرقی به بلغارستان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ملی تکواندو مردان کشورمان برای حضور در هشتمین دوره تورنمنت بین‌المللی صوفیه - G1 امروز پنجشنبه - 14 اسفندماه ساعت 07:55 راهی "صوفیه" بلغارستان شد.
میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی دو تکواندوکار استان آذربایجان‌شرقی در وزن‌های پنجم و ششم به عنوان نمایده ایران در مسابقات حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هشتمین دوره تورنمنت بین‌المللی صوفیه 2021 - G1 روز یکشنبه - 17 اسفندماه و به میزبانی "صوفیه" بلغارستان برگزار می‌شود.
تیم ملی کشورمان پس از حضور در این تورنمنت، اردو مشترکی با تیم ملی بلغارستان در این کشور برپا می‌کند و 26 اسفندماه به ایران باز می‌گردد.
انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تکواندو بلغارستان تبریز فارس تبریز تیم ملی تکواندو میرهاشم حسینی امیرمحمد بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۳۱هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند و از خدمات طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی بهره مند شدند.

حجت الاسلام اشرفیان در گفت وگو با ایسنا-  افزود: یکی از طرح های مهمی که در بقاع متبرکه هر سال اجرا می شود طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفندماه ۷ بقعه و ۳ مسجد این استان همزمان با سراسر کشور میزبان برگزاری این دو طرح مهم هستند، گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی ۳۱هزار از زائرین در بقاع متبرکه اسکان داشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه بیان کرد: در روز اول اجرای این طرح یعنی ۲۵ اسفندماه تعداد ۵هزار نفر از بقاع متبرکه استان بازدید داشتند و از این تعداد ۳۰۰ نفر از خدمات اسکان بقاع متبرکه بهره بردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند