Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی امروز با گذشت شاکیان و کمک ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) در استان گلستان آزاد شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم متمرکز آزادی این محکومان در زندان گرگان اظهار داشت:  680 میلیون تومان از طلب این بدهکاران را ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) استان تامین کرد و مابقی بدهی را نیز طلبکاران بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آزاد شدن این افراد، شمار مددجویانی که از ابتدای امسال آزادشدند به 412  نفر رسید.

وی ادامه داد: بدهی این افراد حدود 99 میلیارد تومان بود که با پادرمیانی شورای حل اختلاف و مددکاران زندان‌های گرگان و گنبدکاووس آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود:  65 میلیارد تومان از طلب این افراد را شاکیان در اقدام خیرخواهانه و بزرگوارانه بخشیدند و مابقی این طلب نیز یا  دادخواست اعسار  محکومان و رای دادگاه، تقسیط شد و 9 میلیارد تومان باقی مانده این طلب نیز با کمک ستاد اجرایی فرمان امام ( ره)، بنیاد مستضعفان، ستاد دیه، سازمان بسیج حقوقدانان گلستان و خیران به صورت بلاعوض و وام  تامین شد.

ظرفیت خیرین استان همدان به سمت حمایت از زندانیان هدایت شود‌دادگستری یزد به‌دنبال رفع مشکلات اشتغال زندانیان استرزمایش‌های کمک مومنانه همچنان ادامه دارد/ توزیع 16 میلیون بسته معیشتی و آزادسازی 4200 زندانی

هاشمیان با بیان این که هم اکنون نیز 154 مددجوی جرایم غیرعمد و  ناتوان از پرداخت بدهی، چشم انتظار کمک هم استانی‌ها برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان هستند، گفت: پیش بینی می‌کنیم با کمک مردم تا پایان امسال، شمار مددجویانی که طعم آزادی را می‌چشند به 500 نفر برسد.

رئیس کل دادگستری گلستان با دعوت از همه برای مشارکت در این کار خداپسندانه گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با پرداخت حداقل 10 هزار تومان از طریق وایز به شماره کارت 6037991899938439 یا شماره حساب 0106002975005 به نام ستاد دیه استان در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی

نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۵ میلیون تومان را برای مشارکت در آزادی یک زن زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این نیکوکار که مدیر عامل یکی از شرکت های تولید لبنیات در استان یزد است و تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام گفت: این مبلغ را به نیت خوشنودی خداوند متعال و شادی روح پدر مرحومم اهدا کردم و امیدوارم موجب شادی دل یک مادر زندانی و فرزندان او شود.

گفتنی است این نیکوکار در ماه مبارک رمضان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان