Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با تأکید بر لزوم بررسی تداخل عملکردهای اطراف مجموعه تئاترشهر تهران گفت: هیچ کار غیرکارشناسی در اطراف مجموعه که یکی از مفاخر معماری دوره معاصر است انجام نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی در آیین افتتاح دو ایستگاه متروی قیام و دولاب در جمع خبرنگاران گفت: باید افتتاح این دو ایستگاه در دو منطقه تاریخی تهران را تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق قولی که داده بودیم هشت ایستگاه جدید تا پایان سال و در سال جدید افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص سه موضوعی که رئیس جمهوری خطاب به شهردار تهران در خصوص بوی نامطبوع جنوب تهران، جمع آوری متکدیان از سطح شهر و انضباط در ساخت و ساز شهری مورد تأکید قرار داده بود، گفت: بوی نامطبوع جنوب تهران که در حریم تهران قرار گرفته برابر قولی که داده ایم همه تلاش خود را با همکاری استانداری تهران به کار خواهیم گرفت تا این معضل حل شود چرا که این اتفاق به نام تهران است و باید حل شود.

حناچی ادامه داد: نکته دوم در مورد انسجام ساختمان ها است که این کار به صورت میان مدت و بلندمدت باید در طرح تفصیلی شهر تهران تعقیب شود. بی تردید این موضوع در دستور کار قرار دارد و پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد نکته سوم و بحث تکدی گری، شهرداری تهران در این زمینه مسئولیت هایی دارد و در حال حاضر برای کودکان کار و برای کسانی که به تکدی گری مشغول هستند مراکزی جهت توانمندسازی آن ها و ساماندهی و آموزش شان راه اندازی شده که امیدواریم با شدت و سرعت بیشتری این کار پیگیری شود.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص کمبود قطار در خطوط متروی تهران، گفت: برای هفته آینده قطار ملی را با حضور رئیس جمهور رونمایی خواهیم کرد. پیش از آن نیز موافقت نامه ای با سازمان برنامه و بودجه کشور برای عقد قرارداد قطارهای داخلی که ۸۰ درصد تجهیزات آن ها داخلی است، منعقد خواهد شد تا گپ موجود در این حوزه برطرف شود. در حال حاضر خطوط ما توسعه پیدا کرده اما ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ واگن برای مناسب سازی سرفاصله حرکت قطارها و سرویس مناسب نیاز داریم. در همین راستا ۶۳۰ واگن از چین وارد خواهد شد و مابقی نیز توسط شرکت واگن سازی و شرکت های داخلی پیگیری خواهند شد.

حناچی در پاسخ به سوالی در خصوص محاسبه مجموعه تئاترشهر تهران گفت: بی تردید این مجموعه یکی از مفاخر معماری دوره معاصر است و هیچ کار غیرکارشناسی در آنجا انجام نمی شود ولی تداخل عملکردهایی که در اطراف آنجا وجود دارد باید مورد بررسی قرار گیرد. حفاظت از تئاترشهر به شکل کارشناسی موضوعی است که مورد بررسی قرار گرفته و هر اقدامی که بخواهد در آنجا انجام شود مبتنی بر مطالعات کارشناسی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهردار تهران مجموعه تئاتر شهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت