Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیایی بررسی راهکارهای عملی برای ایجاد ارتباط و تعامل با اندیشمندان کشورهای اسلامی با استفاده از ظرفیت حج را از اهداف همایش بین‌المللی «مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین» عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، علی‌اکبر ضیائی امروز(پنجشنبه ۱۴ اسفند) در همایش بین‌المللی «مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین» که در قم برگزار شد، گفت: شناخت نظام کارگزاری کشورهای اسلامی از اهداف برگزاری سلسه همایش‌های «جهان اسلام و حج و حرمین شریفین» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پژوهشکده حج و زیارت استفاده از از تجارب دیگر کشورها؛ شناخت و آگاهی حاجیان ایرانی ار آداب و رسوم حج‌گزاری مسلمانان دیگر کشورها؛ بررسی راهکارهای عملی برای ایجاد ارتباط و تعامل با اندیشمندان کشورهای اسلامی با استفاده از ظرفیت حج؛ بررسی موانع و چالش‌های پیش‌رو در تحقق وحدت اسلامی را از دیگر اهداف این همابش ها برشمرد.

 

ضیایی بابیان اینکه وحدت اسلامی موضوعی است که جمهوری اسلامی ایران همواره در آن پیش قدم بوده است ادامه داد:امت اسلامی با اتحاد تحت کلمه توحید می توانند مشکلات خود را حل کرده و در برابر ترفندها و توطئه های استکبار بایستد.

 

رئیس پژوهشکده حج و زیارت با اشاره به برگزاری سه همایش در حوزه تمدنی عراق، هند و افغانستان تاکنون، همایش «مغرب اسلامی حج و حرمین شریفین» را چهارمین همایش از این نوع عنوان کرد.

 

وی افزود:  همچنین برنامه‌ریزی برای شناخت حج‌گزاری در دیگر کشورهای اسلامی از جمله مصر، سودان، پاکستان، بنگلادش، کشورهای آسیای میانه، کشوره های حوزه خلیج فارس، منطقه شامات و شمال آفریقا در حال انجام است.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضیایی سازمان حج و زیارت حج و زیارت حج و حرمین شریفین کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند