Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۳۵ فقره سرقت در پرونده سارق حرفه‌ای در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل خبر داد و گفت: در پرونده این سارق ۳۵ فقره سرقت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هوشنگ حسینی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق و مخابرات در شهر اردبیل، بررسی موضوع با تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی ردپای سارقی سابقه دار و حرفه‌ای که جزو اراذل و اوباش شناسنامه دار اردبیل نیز است در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی که پس از هماهنگی قضائی سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت سیم کابل برق و مخابراتی اعتراف کرد.

سردار حسینی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در رابطه با سرقت‌های کشف شده، تصریح کرد: متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

کشف ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: در پی عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل میزان ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف گردید.

سیدعبدالله طباطبایی اظهار کرد: این عملیات بلافاصله پس از وصول گزارش از مرجع انتظامی استان اردبیل و با دستورات فوری قضایی جهت تشکیل پرونده و دستگیری عوامل دخیل، در راستای مبارزه با پخش مواد مخدر انجام شد.

او افزود: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم تا هرگونه گزارش‌های خود را در زمینه مواد مخدر در سریع‌ترین زمان ممکن به مراجع قضایی و امنیتی اطلاع دهند تا اقدامات بازدارنده و قاطع با متخلفان و سوداگران مرگ صورت گیرد.

طباطبایی با اشاره به اقدامات پلیس اظهار کرد: از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث سارق حرفه ای دستگیری سارق کشف مواد مخدر استان اردبیل ۳۵ فقره سرقت مواد مخدر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان