Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مهر ایران طی پیامی فرارسیدن 14 اسفند ماه «روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه» را به هموطنان و به ویژه فعالان این سنت پسندیده تبریک گفتند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در متن این پیام آمده است:
خداوند را شاکریم که توفیق خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را عطا فرمود؛ جایی که رسالت آن همانا رضایت و خشنودی خلق است و چه زیبا این ماموریت در تک تک کلمات نام این بانک متبلور شده است؛ قرض حسنه، مهر و ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با لطف و عنایات خداوند متعال، بانک مهرایران طی سال های فعالیت خود با تلاش کارکنان تلاشگر و ساعی موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی در عرصه خدمت رسانی بهتر به مشتریان و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در کشور شده است.
امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کارکنان جایگاه خود در نظام بانکی کشور را به دست آورده و عملکرد بسیار شایسته و مطلوبی در حوزه های مختلف بانکی و خدمت به ملت شریف ایران ارائه داده است.
مفتخریم بانک قرض الحسنه مهر ایران به پشتوانه سهامداران بزرگ خود و مشتریان گرامی، در سیزده سال فعالیت اثربخش خود در حوزه قرض الحسنه، گام های ارزشمندی را برای رفع محرومیت ها و محدودیت های مالی، توسعه عدالت اجتماعی، توانمندسازی و بهبود معیشت اقشار ضعیف، کاهش آسیب های اجتماعی، کارآفرینی و اشتغالزایی، تامین خرد مالی برای درمان بیماری ها و همچنین حمایت از مددجویان سازمان های مردم نهاد برداشته است.
بی شک تمامی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران سهم و نقش بسزایی در دستیابی به موفقیت ها و جایگاه رفیع این بانک به ویژه در سال های اخیر داشته اند.
باتوجه به اقدامات شایسته و مطلوب صورت گرفته در حوزه قرض الحسنه کشور، شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد بانک قرض الحسنه مهرایران و با هدف ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه به منظور تقویت حس نوع دوستی در میان آحاد جامعه، روز 14 اسفند را که مصادف با روز احسان و نیکوکاری نیز هست، به نام روز «ترویج فرهنگ قرض الحسنه» نامگذاری کرد.
اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره با تبریک این روز گرامی، از تلاش‌ها و زحمات همه خدمتگزاران بانکداری قرض الحسنه و به ویژه همکاران عزیز و گرانقدرم در بانک قرض الحسنه مهر ایران در یاری رساندن به تحقق و اجرای اهداف و مسئولیت های اجتماعی تشکر و قدردانی ‌می نمایم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران فرهنگ قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی گفت: معماران سازنده آثار تمدنی جمهوری اسلامی برای نسل‌ های آینده هستند که بی شک روح معنوی و بلند اسلام و شریعت در بناها و یادگارهای آن بروز و ظهور خواهد یافت.   یعقوبعلی نظری امروز در پیامی به مناسبت روز معمار اظهار کرد: بدون تردید معماری یکی از اساسی ترین مظاهر تمدن بشر است که برآیند ایده‌ های مهندسان معمار است.   وی افزود: روز بزرگداشت شیخ بهایی روز بزرگ مردی است که پس از گذشت قرن‌ ها، هنوز آثارش دستمایه تحقیق و پژوهش مهندسان و معماران این مرز و بوم است و در پرونده خود ایفای ارادت در این حوزه به حرم مطهر امام رضا (ع) را دارا می‌ باشد.   استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته و خردمندی است که تمدن بزرگ اسلامی را بنا نهاده و پایه گذار مکتبی هستند که اصول و مبانی معماری در تمام دنیا از آن به عنوان الگوی خود یاد می‌ کنند.   او در این پیام آورده است: روز معمار، فرصتی است برای نگاهی ژرف به آثار و جایگاهی که در معماری گذشته داشته‌ ایم و تلاش برای موقعیتی که در معماری معاصر باید به آن دست‌ یابیم‌.   نظری اظهار کرد: اینجانب روز معمار را به همه مهندسان، فعالان و هنرمندان خلاق این عرصه علم و صنعت در استان خراسان رضوی و کشور عزیزمان، تبریک عرض نموده و از تلاش‌ های این انسان‌ های اندیشمند در پاسداشت فرهنگ و هنر سرزمین مان تجلیل می‌ کنم.   سوم اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت شیخ محمد بهائی در تقویم رسمی کشور به نام روز معمار و معماری ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود