Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:17:20 GMT

«یدو» پروانه نمایش گرفت/ مجوز اکران برای «گل به خودی»

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۶۹۸

«یدو» پروانه نمایش گرفت/ مجوز اکران برای «گل به خودی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش سه فیلم موافقت کرد.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «گل به خودی» به تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی احمد تجری، «یدو» به تهیه کنندگی محمد رضا مصباح و کارگردانی مهدی جعفری و «خورشید آن ماه» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی ستاره اسکندری موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5161656 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی فیلم سینمایی تئاتر ایران جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک فیلم کوتاه فیلم سینمایی رادیو سلامت موسیقی ایرانی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی آلبوم موسیقی شبکه پنج سیما حضور هنر ایران در جهان فیلم مستند اکران نوروزی گلدن گلوب پروانه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «جنگل پرتقال»، نخستین ساخته آرمان خوانساریان در پلتفرم فیلیمو آغاز شد.

«جنگل پرتقال» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، روایتگر داستان معلمی به نام علی بهاریان با نام هنری سهراب بهاریان است که در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده‌ و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا ۲ روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد عذرش را از مدرسه می‌خواهند. اینگونه است که آقای معلم بر خلاف میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود.

میر سعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی بازیگران اصلی «جنگل پرتقال» هستند. این فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که با تهیه کنندگی رسول صدر عاملی، آبان ماه سال گذشته روی پرده سینماهای کشور بود و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

کد خبر 6062896 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • محراب تا معراج در شب های لیالی قدر از رادیو گلستان
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی