Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرزاد فتاحی در پایان دومین جلسه بررسی مشکلات تیم شهرخودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم تمام مشکلات و مسائل مربوط به تیم شهرخودرو را در اسرع وقت پیگیری کنیم این اتفاق رخ داد و دومین جلسه ما با نماینده تام الاختیار مالک باشگاه شهر خودرو به پایان رسید، جلسه اول روز گذشته از ۵ بعد از ظهر آغاز و تا ساعت ۸ شب ادامه داشت که تمام مشکلات و تقاضای هواداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که پنج پیشنهاد که همه اعضای جلسه با آن موافقت کردند توسط نمایندگان باشگاه شهرخودرو بررسی و نتیجه آن امروز اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی با بیان اینکه در این جلسه چهار نماینده از طرف باشگاه شهر خودرو، نماینده دادستان و نماینده هیات فوتبال حضور داشتند، تصریح کرد: در جلسه امروز که ساعت ۱۱ در محل اداره کل برگزار شد اعضای حاضر در جلسه به این نقطه نظر رسیدند که امتیاز کامل باشگاه شهرخودرو به هیات فوتبال خراسان رضوی به عنوان متولی ورزش فوتبال استان واگذار شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات و موافقت اعضا ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری یعنی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۹۹ رضا بامداد که به عنوان نماینده تام الاختیار حمیداوی در این جلسه حضور داشت موافقت کتبی و رسمی مالک باشگاه و اعضای هیئت مدیره را جهت رعایت تشریفات قانونی انتقال امتیاز به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارسال کند، همچنین تا پایان هفته آینده یعنی پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۹ تمام شرایط کامل واگذاری توسط مالک باشگاه بایستی به صورت کتبی به ما اعلام شود. 

فتاحی تاکید کرد: ضمن اینکه در این مدت مسائل مربوط به تدارکات پشتیبانی و حمایت‌های مالی از تیم فوتبال توسط استان با نظر کمیسیون امنیت و نظم برگزاری مسابقات ورزشی که در محل استانداری زیر مجموعه ستاد شورای تامین است صورت می‌گیرد.

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی عنوان کرد: اگر به هر دلیلی مالک باشگاه از واگذاری تیم در تاریخ مقرر خودداری کند تمام هزینه‌هایی که در این مدت توسط استان برای این تیم انجام شده به عنوان مطالبات بر دوش مالک باشگاه خواهد بود و باید این هزینه‌ها را نماینده تام الاختیار و یا مالک باشگاه پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری وضعیت شهرخودرو یکی از نکات مهمی بود که باید بررسی می‌شد و خوشحالیم که امروز به نتیجه خوبی رسیدیم، ان‌شاءالله در هفته آینده وضعیت مالکیت باشگاه شهر خودرو به صورت قطعی مشخص خواهد شد و امیدوارم بتوانیم شاهد حضور پررنگ تیم شهرخودرو در لیگ برتر فوتبال باشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرخودرو حمیداوی نماینده تام الاختیار مالک باشگاه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند

مالک تازه وارد منچستریونایتد از هواداران خواست که صبور باشند. 

طرفداری | سر جیم رتکلیف، مالک صنایع پتروشیمی اینئوس در ماه فوریه قراردادی برای خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه و کنترل بخش عملیات فوتبال یونایتد منعقد کرد. در راستای تغییراتی که از آن زمان آغاز شد، در اوایل این هفته، منچستر یونایتد جیسون ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه معرفی کرد.

عمر برادا، مدیرعامل جدید یونایتد، هنوز کارش را شروع نکرده و باشگاه هنوز برای استخدام دن اشوورث به عنوان مدیر ورزشی با نیوکاسل یونایتد به توافق نرسیده است. رتکلیف در مصاحبه با بی بی سی گفت:

فوتبال یک ماجراجویی طولانی است. یکی از مشکلات فوتبال این است که شما افراد جدید و باکیفیتی را برای تیم جذب می‌کنید، اما همه آن‌ها در مرخصی اجباری هستند (اشاره به وضعیت برادا). بنابراین شش ماه، یک سال، یا حتی ۱۸ ماه طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند به تیم ملحق شوند. این یک مشکل واقعی در فوتبال است. 

رتکلیف در ادامه گفت:  

می‌دانستم که هواداران بی‌صبرند، اما این یک مسیر است. چه آن‌ها خوششان بیاید یا نه، باید کمی صبور باشند. این یک کلید برق نیست که فقط با یک ضربه همه چیز درست شود. کمی زمان می‌برد. اما ما موفق خواهیم شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است