Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران به فعالیت خود در این تیم پایان داده و آبی‌ها را برای ادامه فصل همراهی نمی‌کند. سرمربی سابق تیم استقلال با حضور محمود فکری روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی در سمت سرپرستی فعالیت داشت و با حضور فرهاد مجیدی، در محل تمرین امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند آبی‌پوشان حضور نیافت تا پایان همکاری خود را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد به زودی جانشین مظلومی معرفی شود.

کد خبر 588720 برچسب‌ها فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر در سالن وزنه حضور پیدا کردند و تمرینات خود را برای حضور مقابل استقلال پیگیری کردند.

این تمرین با نشاط و شادابی خاصی دنبال شد و آنها با توجه به نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کردند با روحیه مناسب آماده مصاف با آبی‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی می‌شوند.

سعید دقیقی در جریان این تمرین برای دقایقی با بازیکنانش به صحبت پرداخت و نکاتی را به آنها گوشزد کرد و پس از آن در اختیار دیگر مربیان تیم قرار گرفتند و وزنه زدن را آغاز کردند.

در ادامه تصاویری از تمرین امروز شمس‌آذر را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)