Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدحسینی گفت: دادستانی از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع و سریع با مجرمان که به دنبال برهم زدن نظم عمومی هستند حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«سیدرضا سیدحسینی» ظهر امروز (پنجشنبه 15 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امنیت لازمه هر توسعه و پیشرفت جامعه است و دستگاه قضایی و دادستانی به خصوص با کسانی که امنیت مردم و نظم عمومی را برهم می زنند برخورد قاطع خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: دادستانی از نیروی انتظامی برای برخورد قاطع  و سریع با مجرمان که به دنبال برهم زدن نظم عمومی هستند حمایت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام سیدحسینی افزود: کسانی که به دنبال ناامنی هستند قطعا دستگاه قضایی برخورد خواهد کرد و از نیروی انتظامی مقتدر نیز  در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه در مراحل مختلف رسیدگی و در عمل این حمایت را از پلیس دستگاه قضایی نشان داده است، افزود: زندان جای افراد و کسانی است که امنیت عمومی و نظم عمومی را برهم می زنند و این افراد باید سریع مجازات شوند.

 

دادستان مرکز گلستان متذکر شد: با کسانی که اقداماتی مثل چاقوکشی، قمه کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد و به دنبال ناامنی در جامعه هستند برخورد قاطع می شود.

 

حجت الاسلام سیدحسینی ضمن تشکر از نیروی انتظامی گفت: از اجرای طرح اقتدار و آرامش پلیس در گلستان تشکر می کنیم و این اقدامات باید مستمر باشد و نیروی انتظامی پس از وقوع جرم باید به موقع وارد عمل شود.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از پلیس حجت الاسلام سیدحسینی دادستان مرکز گلستان تامین امنیت جامعه امنیت جامعه نیروی انتظامی حجت الاسلام برخورد قاطع نظم عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، ادامه داد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد