Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مدیران باید جلوی نفوذ فساد در دستگاه‌ها را بگیرند گفت: مسئولان بستر تذکر و مبارزه با فساد در سازمان‌ها را ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: خداوند در قرآن مصلح و مفسد را کنار هم قرارداده و این بیانگر مبارزه مصلحان با مفسدان در طول تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تصریح کرد: بر این اساس افرادی که در جامعه اسلامی به مبارزه با مفسدان می‌پردازند مصلح بودجه و از مجاهدان در راه خدا به حساب می‌آیند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه فردی که در مبارزه با مفسدان کشته می‌شود شهید است بیان کرد: کسی که در راه ریشه‌کن کردن فساد تلاش می‌کند همواره خداوند را ناظر بر اعمال خود ببیند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: معلمان حقوق واقعی خود را دریافت نمی‌کنندرزمندگان سایبری برای تبلیغ فرهنگ اسلامی در گیلان ساماندهی می‌شوند‌نماینده ولی‌فقیه در گیلان: خدمات‌رسانی به مردم باید هدف تمام برنامه‌های جامعه اسلامی باشد

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: فساد اقتصادی و اخلاقی در راس فساد در جامعه هستند و مفسدان به دنبال این هستند که با این مفاسد ذهنیت مردم نسبت به نظام اسلامی را تغییر داده و آن‌ها را بدبین کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها در کشور به ناکارآمدی برخی از مسئولان و مدیران مربوط می‌شود گفت: بیشتر مشکلات اقتصادی از مفسدانی است که سعی در ترویج فساد اقتصادی در کشور دارند.

 آیت‌الله فلاحتی با بیان ضرورت توجه بر فضای مجازی و خرید و فروش در آن تصریح کرد: برخی از شبکه‌های مجازی خرید و فروش در رواج فساد اقتصادی نقش دارند و در سایه عدم نظارت فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برای مبارزه با فساد جبهه نظام اسلامی به ویژه نیروی انتظامی باید همیشه آماده باشند ابراز داشت: مدیران و مسئولان دستگاه‌ها در نظام اسلامی باید توجه داشته باشند تا فساد به درون دستگاه‌ها و ادارت نفود پیدا نکند.

وی رشوه دهنده، رشوه گیرنده و واسطه دادن رشوه را مفسد خواند و اظهار داشت: انسان دائماً به تذکر نیازمند است زیرا اگر انسان به حال خود رها شود شیطان در تفکرات او رسوخ می‌کند پس باید بستر تذکر همکاران به یکدیگر در درون سازمان و ادارات ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مفسدان با برنامه‌ریزی و آگاهانه برای رواج فساد در جامعه اسلامی ورود می‌کنند خاطرنشان کرد: افرادی که متصدی مبارزه با فساد در جامعه هستند همواره در رصد دشمن بوده و هدف دشمن قرار می گیرند.

امام جمعه رشت با اشاره به نزدیک شدن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در ابتدای سال آینده تصریح کرد: در انتخابات پیش روی نیروی انتظامی باید نظارت کامل داشته و حافظ آرای مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزایش نرخ کالا را یکی از موارد عدم حضور مردم در انتخابات دانست و اظهار داشت: برخی به دنبال این هستند که با این دلایل و موارد دیگر حضور حداکثری مردم در انتخابات را به حداقل برسانند.

وی با بیان اینکه برخی تلاش می‌کنند تا مردم در انتخابات دنبال افراد ناکارآمد و سست عنصر باشند گفت: برخی از افراد در درون کشور به‌دنبال این هستند که عناصر ناکارآمد و سست عنصر وارد انتخابات شده و رأی بیاورند تا ملت ایران به برخی از ذلت‌ها تن دهند.

فرمانده انتظامی گیلان نیز در این نشست از تشکیل قرارگاه برخورد با اراذل اوباش در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: گیلان در برخورد با اراذل و اوباش در سطح کشور دارای رتبه بالایی بوده و جزو استان‌های برتر است.

سردار عزیزالله با بیان اینکه میزان ثبت تخلفات طرح ناظر یک در گیلان نسبت به سال گذشته افزایش 31 درصدی داشته است تصریح کرد: امسال 171 هزار تخلفات طرح ناظر یک در استان گیلان به ثبت رسید.

فرمانده انتظامی گیلان از آمادگی نیروی انتظامی گیلان برای نظارت بر برگزاری انتخابات سال 1400 خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان گیلان از آمادگی لازم برای نظارت بر برگزاری انتخابات برخوردار بوده و با هر گونه تخلف برخورد می‌کند. 

به گزارش تسنیم، در این نشست از تعدادی از فرماندهان انتظامی، خانواده‌های انتظامی و خانواده‌های جان باختگان کرونا تجلیل به عمل آمد و حکم انتصاب فرماندهان جدید نیروی انتظامی گیلان نیز توسط نماینده ولی فقیه در گیلان به آن‌ها اعطا شد.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان مبارزه با فساد انتظامی گیلان نیروی انتظامی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم

دادستان زنجان پس از به خط کردن مسئولان استانی برای نجات سه پل تاریخی و ساماندهی بستر زنجانرود، استاندار زنجان را مجبور کرد تا ۱۵ خرداد به مسئولان استانی فرصت دهد که وضعیت ظاهری این پل تاریخی را تا ۱۵ خرداد حل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 10فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از 100 ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت؛ همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

از سوی دیگر شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند؛ اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند. عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

در ادامه، دادستان زنجان 29 فروردین ماه، بعد از رژه نیروهای مسلح زنجان، استاندار و مسئولان استانی را به خط کرد و همگی از حاشیه زنجانرود و سه پل تاریخی زنجان (میربهاءالدین، حاج محمد و سردار) بازدید کردند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

در همان بازدید اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان خطاب به استاندار گفت: برای ساماندهی پیرامون پل‌ تاریخی میربهاءالدین باید نخست یک کانالی قرار بگیرد تا فاضلاب را هدایت کند. ریخته شدن فاضلاب به اطراف این پل‌ تاریخی سبب شده است که وضعیت این پل اینطور دیده شود.

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان در همین بازدید تأکید کرد: تا 15 خرداد باید پیمانکار مربوطه یک کانالی را برای هدایت فاضلاب درست کند؛ دفتر فنی استانداری هم پیگیری این امورات است.

حال پیش از ظهر امروز مجدداً جلسه هماهنگی پروژه گردشگری زنجانرود و ساماندهی بستر رودخانه با حضور مسئولان استانی برگزار شد. در این جلسه بهروز عباسی دادستان زنجان به حل مشکل بستر رودخانه زنجانرود و احیای سه پل تاریخی در این مسیر تأکید کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد