Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد دلق پوش از برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی گیلان در محل سازمان صمت خبر داد و گفت: نظام مهندسی معدن گیلان با دارا بودن یکهزار و ۵۰ نفر عضو، یکی از تشکل های قدرتمند در ساختار اقتصادی گیلان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس سازمان صمت گیلان گفت: در انتخابات سازمان نظام‌ مهندسی معدن تعداد ۷ نفر پس از احراز صلاحیت به عنوان کاندیدا معرفی می شوند که با نظارت کامل پس از مشارکت حداکثری اعضا،  پنج نفر از بین آن ها بعنوان اعضاء هیئت مدیره سازمان مذکور انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد دلق پوش خاطرنشان کرد: که این انتخابات هر سه سال یکبار همزمان با سراسر کشور مطابق با شیوه نامه های انتخاباتی مدون برای ایجاد ساختاری نظام‌ مند وبا به کارگیری فارغ التحصیلان رشته های معدن با گرایش های مختلف به عنوان مسئولین فنی معادن، نقش اساسی در نظارت برمعادن استان را ایفا می نمایند.

وی به اهمیت معدن در اقتصاد کشور به عنوان بخشی از پتانسیل‌های تامین کننده نیازهای صنعتی اشاره کرد و عنوان کرد: لازمه بهره برداری از معادن و سرمایه گذاری در این عرصه با رعایت چارچوب و ضوابط قانونی آن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ادامه داد: نظام مهندسی معدن در جهت ارتقای اهداف مدیریتی نظارتی، تصمیم گیری و تصمیم سازی تشکیل شده است و مسئولین فنی از جنبه قانونی برای حفظ ثروت ملی، مسئولیتی قابل توجه دارند.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن، بازوی فنی و نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت است، گفت: با بکارگیری نیروی متخصص با تاکید بر سلامت در انجام کار، رعایت تعهدات فنی و حرفه ای، پایبندی به رسالت حرفه ای در جهت حفظ منافع عمومی این استان، رفع نیازهای عمرانی مدنظر است.

دلق پوش با تاکید بر اینکه مسئولین فنی، چشم های نظارتی معادن هستند، گفت: این مهندسین باید در انعکاس گزارشات فنی معادن با دقت نظر عمل نمایند و بهره برداری اصولی و صحیح از صنایع معدنی  ومعادن را همواره مدنظر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان صمت گیلان نظام مهندسی معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: تا سه ماه آینده با راه‌اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید، زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، جواد حقیقت‌پور اظهار کرد: تا سه ماه آینده با راه‌اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه اردستان به دلیل قرار گرفتن روی گسل ارومیه دختر، قم- زفره دارای کانی‌زایی‌های بسیاری است و به شهرستان معادن معروف است، افزود: مس، سنگ آهن، باریت، شیل و سنگ لاشه ورقه‌ای از مهمترین ذخایر معدنی اردستان است و این شهرستان از نظر معادن در رتبه نخست استان قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: ۱۳۱ معدن در شهرستان اردستان وجود دارد که از این تعداد ۸۰ معدن فعال و ۲۰ معدن پروانه اکتشاف و هشت معدن نیز گواهی کشف دریافت کرده‌اند.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: ۱۲۰۰ نفر مستقیم و ۳۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در معادن اردستان مشغول به کار هستند.

وی اولویت این اداره را تعیین وضعیت معادن غیرفعال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹ واحد فرآوری در شهرستان اردستان فعال است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 739304

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است
  • کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا