Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@21:43:32 GMT

واکنش لوپتگی به حذف تلخ سویا مقابل بارسا

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۸۸۹۱

واکنش لوپتگی به حذف تلخ سویا مقابل بارسا

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، به حذف تلخ از رقابت های کوپا دل ری بعد از شکست برابر بارسلونا واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به پیروزی دو گله تیم خولن لوپتگی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر بارسلونا بسیاری شانس زیادی برای این تیم به منظور حضور در مسابقه فینال متصور بودند اما در مسابقه برگشت اتفاق دیگری رخ داد و این تیم رونالد کومان بود که با رقم زدن یک بازگشت شگفت انگیز به این مهم دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست در حالی برای سویا حاصل شد که آن ها در دقیقه ۷۳ یک ضربه پنالتی را توسط لوکاس اوکامپوس از دست دادند؛ موقعیتی که در صورت تبدیل شدن به گل می توانست شرایط را تغییر دهد. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد و جرارد پیکه در ثانیه‌های پایانی بازی گل دوم بارسا را به ثمر رساند و بعد از آن مارتین برایثویت در وقت‌های اضافه گلزنی کرد تا نهایتاً بلوگرانا با پیروزی ۳-۰ راهی فینال شود.

 

خولن لوپتگی ، سرمربی سویا، بعد از حذف تلخ تیمش از رقابت های کوپا دل ری گفت:

” ما با ضربه آخر به توپ خرد کننده ترین احساس در فوتبال را تجربه کردیم. ما با چهره تلخ فوتبال زندگی کردیم. از فینال محروم شدیم که برای رسیدن به آن تلاش زیادی انجام دادیم. ما واقعاً لطمه خورده ایم و به خاطر هواداران مان واقعا احساس بدی داریم. ما می‌توانستیم با یک پنالتی به پیروزی برسیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خولن لوپتگی بارسلونا خولن لوپتگی سرمربی سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از 32 بازی با 50 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و باید تلاش کند سهمیه لیگ اروپا قطعی شود. بعد از صعود مشقت بار به فینال جام حذفی (ضربات پنالتی برابر کاونتری)، شیاطین سرخ خود را مهیای بازی فردا برابر قعرنشین لیگ یعنی شفیلد یونایتد می کنند.

تن هاخ در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد اینکه از دست دادن برتری سه گله برابر کاونتری اتفاقی شرم آور برای یونایتد بود، عصبانی شد و گفت: «نه. مطلقاً نه. تو به اندازه کافی انتقاد کرده ای و یک سوال، بازی ما خجالت آور بود؟ نه، واکنش تو شرم آور بود. در فوتبال ما نظرات متفاوتی داریم. فوتبال در سطح حرفه ای یعنی نتیجه گرفتن و ما به فینال رسیدیم. نه تنها در آن بازی بلکه در برخی دیگر از بازی ها نیز شایسته برد بودیم. ما فقط 20 دقیقه کنترل کار را از دست دادیم و بدشانسی هم روی گل های دوم و سوم داشتیم. ما در پایان خیلی خوش شانس بودیم و این واضح است. ضربات پنالتی ما خیلی خوب بود و به فینال رسیدیم که این یک دستاورد بزرگ است. دو فینال در دو سال عالی است. برای من به عنوان یک مربی، چهار فینال جام حذفی در چهار سال. نظرات تو مایه شرمساری است.»

تن هاخ در مورد وضعیت مصدومان یونایتد گفت: «الخاندرو گارناچو مشکل داشت و به همین دلیل او را در طول بازی بیرون آوردیم اما فکر می کنم او خوب شده و برای فردا در دسترس است. اسکات مک تامینی را باید امروز ارزیابی کنیم و حضور او مبهم است. مارکوس رشفورد نیز مشخص نیست به بازی فردا برسد و برونو نیز از ناحیه دست مشکل دارد ولی فکر می کنم فردا بازی کند.»

امید به کسب سهمیه: «بله، اما ما باید در هر بازی پیروز شویم. این چیزی است که یونایتد باید نشان دهد و این رویکرد ماست. بازی به بازی پیش می رویم و باید سهمیه بگیریم. هم از طریق لیگ و هم جام حذفی فرصت کسب سهمیه داریم.»

آنتونی بعد از صعود یونایتد حرکتی تمسخرآمیز مقابل بازیکنان کاونتری انجام داد که باعث انتقادات زیادی شد. تن هاخ در این رابطه گفت: «آیا واکنش مثبت هری مگوایر را دیدید؟ آنتونی را تحریک کرده بودند و به همین دلیل آن واکنش را نشان داد. شما حرکت بازیکنان کاونتری را ندیدید و فقط واکنش آنتونی را مشاهده کردید. اما در هر صورت او نباید آن کار را انجام می داد. باید از کاونتری به خاطر بازی خوبش ستایش کرد.»

تن هاخ در مورد عدم تمرکز کافی بازیکنان یونایتد گفت: «بله می دانم. بنابراین اول از همه، مهم ترین کاری که می توانیم انجام دهیم تا خود را در موقعیت برنده قرار دهیم، شکل دادن یک ساختار تیمی خوب است. عدم تمرکز را در بسیاری از موارد، مثلا گل اول کاونتری و بازی های دیگر دیده ایم. برخی چیزها به ذهنیت و شرایط بدنی تیم مربوط می شود. ما ابزارهای لازم را به خصوص در دفاع نداریم و باید با این شرایط کنار بیاییم و واقعاً خلاق باشیم. طبعا اگر یک تیم کامل و بدون مصدوم داشته باشم، شرایط ما بهتر خواهد شد. این یک موضوع ذهنی است و به خصوص در بازی خوانی می توانیم بهتر شویم. این با یک تیم کامل مقدور می شود.»

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!
  • ال‌کلاسیکوی سرنوشت‌ساز؛ تکلیف لالیگا مشخص می‌شود