Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا عابدینی معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین مباحث مهم امروز، توجه به جوانان و نقش جوانان در تثبیت و تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم و تاکید ایشان بر حضور و نقش جوانان افزود: انقلاب وارد مرحله جدیدی از خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی شده است که این مرحله مهم باید به دست جوانان رقم خور‌د.

عابدینی تصریح کرد: از نگاه مقام معظم رهبری در مرحله گام دوم انقلاب، جوانان هستند که باید انقلاب را وارد تمدن سازی و مرحله نوین کنند؛ چراکه با توجه به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، هر مشکل و معظلی در جامعه به دست جوانان باز می‌شود.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، نگاه مثبت و باورانه‌ای به جوانان وجود دارد، همانطور که در پیروزی انقلاب، جوانان نقش آفرینی کردند، هم اکنون نیز حفظ آرمان‌های انقلاب از خود انقلاب مهم‌تر است.

عابدینی افزود: تاکید مقام معطم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور جوانان است که اگر قرار است افق‌ها و چشم انداز‌های روشنی را برای انقلاب رقم بزنیم، حتما باید توجه و نگاه ما به جوانان باشد؛ چون سرمایه مهم انسانی هستند که می‌توانند به این کشور تحرک و کیفیت ببخشند.

او تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، انتظار می‌رود، نقش آفرینی و گفتمان انقلاب اسلامی از نسل اول به نسل سوم انتقال پیدا کند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان استانداری کرمان بیانیه گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت قدرت بازدارنگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت شهادت حضرت حمزه (ع)، و ضرورت به شخصیت آن بزرگوار گفت: مطالعه شخصیت حضرت حمزه و اعتنا و اهتمام وافر حضرات معصومین (ع) به خصوص وجود مبارک پیامبر (ص) به آن جناب، گویای این حقیقت است که اساساً در فرهنگ اسلامی، در خصوص شخصیت الهی حضرت حمزه (ع) الگونمایی صورت گرفته است.

وی با تبریک پیروزی ایران و حمایت از سپاه قهرمان در تبیینی از ابعاد عظمت عملیات وعده صادق به نکات ویژه عملیات گفت: ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران، عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران، این فقط نمایش قدرت بود نه اِعمال قدرت از نکات این عملیات بود.

وی با مقایسه عظمت عملیات وعده صادق با عملیات صهیونیست‌ها در دمشق گفت: عظمت ۲۷ برابری جغرافیای عملیات ایران از دیگر نکات این عملیات است.

امام جمعه جم یادآور شد: عظمت عملیات در ناکام گذاردن پدافند سه مرحله‌ای غرب، در شفافیت عمل و اقدام، عظمت وعده صادق در ابعاد ژئوپولتیکی، عظمت اقدام ایران از نظر زمان عملیات، در نمایش بخشی از اقتدار دفاعی ایران، در بُعد پیوند میدان و دیپلماسی، در ابعاد بازی روانی و فرسایشی، در موفقیت در القا ناتوانی دشمن از دیگر نکات این عملیات است.

وی با بیان اینکه حماسه وعده صادق، تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود، افزود: همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.

وی ادامه داد: هدف اصلی این عملیات «تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی» و «نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی» بود و دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

وی بیان کرد: به‌مناسبت سال روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (۱۳۵۸ ش) گفت: رحمت خدا بر امام عظیم الشانی که این درخت تنومند امروز را کاشت تا ایران اسلامی صاحب عزت و اقتدار باشد.

وی با تقدیر از سپاه و بسیجیان شهرستان گفت: امام ما فرمود: شما پاسداران شما فرزندان دفاع مقدس و پرچم داران عزت مسلمین و سپر حوادث این کشورید، رحمت خدا بر همه شهدای عزیز و شهدای سپاه و بسیج و سردار عزیز ما شهید سلیمانی عزیز و هم رزمانش باد.

وی گفت: در برنامه تجمع حمایتی در میدان امام حسین جم در کمترین زمان خود مردم خودجوش حضور پیدا کردند و امروز راهپیمایی حمایتی باشکوه خواهید داشت.

وی گفت: بحران‌های صهیونیست‌ها ناکارآمدی ناامیدی به آینده و بی‌اعتمادی به رژیم ناکامی در دستیابی به اهداف نظامی در جنگ غزه افزایش انزجار جهانی علیه رژیم صهیونیستی

امام جمعه جم بیان کرد: مطالبات امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) مطالبات حضرت آقا در مساله مهم حجاب که هم شرعی است هم قانونی و برخورد با هنجار شکنی باید قویاً دنبال شود و مسئولان به پرداختن و عملیاتی کردن مطالبات رهبری معظم اولی تر و مکلف هستند نباید در این مهم سهل انگاری یا غفلت شود که مصائب آن دامن همگان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: مطالبی که ما عرض می‌کنیم و هدف آن جریان سازی است باید از طرف مردم همه پیگیری و تبدیل به مطالبه عمومی شود هم رسانه‌ها هم مردم هم مسئولین به آن بپردازند.

وی با اشاره به روز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی گفت: شیخ مصلح الدین سعدی بی تردید بزرگترین شاعری است که بعد از فردوسی آسمان ادب فارسی را با نور خیره کننده‌اش روشن ساخت و آن روشنی با چنان تلالویی همراه بود که هنوز پس از گذشت قرن‌ها از تأثیر آن کاسته نشده است.

کد خبر 6082483

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • تثبیت قدرت بازدارنگی جمهوری اسلامی از اهداف عملیات وعده صادق بود
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • اصغر فرهادی بخشی از هنر انقلاب است/ هنری که نگاه اصلاحی دارد
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب