Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عذیری رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: کمیته امداد نهادی مردمی و انقلابی است که در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی، کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات، خرید و ساخت مسکن، هزینه تحصیلی و دیگر موارد به جامعه هدف تحت حمایت خدمات ارائه می‌دهد و بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ خانوار از خدمات کمیته امداد در شهرستان قدس بهره‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با همکاری مراکز صنعتی و کارگاهی برای ۱۵۰ مددجوی تحت حمایت در ۱۱ ماه سال ۹۹، اشتغال پایدار ایجاد شده است و ۱۲۳ خانوار از تسهیلات اشتغال‌زایی به مبلغ ۵ میلیارد تومان بهره‌مند شدند.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قدس ادامه داد: در ۱۱ ماهه امسال ۶۰ خانوار با بهره‌مندی از خدمات این نهاد توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج شدند.

عذیری با اشاره به پرداخت بیش از یک میلیارد تومان به هزار و ۳۰۰ نفر از صاحبان مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا ادامه داد: تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای بیش از دو هزار خانواده تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیون تومان کمک برای تأمین تبلت دانش آموزان با همکاری خیّران، حامیان، امام جمعه و اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس جمع آوری شد، گفت: در همین راستا ۲۱۰ تبلت تهیه و به دانش آموزان تحت حمایت جهت بهره‌مندی از تحصیل اهدا شد.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قدس به همکاری ۳ هزار و ۳۰۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت مادی و معنوی از ۷۶۵ فرزند یتیم و محسنین اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال ۲۰ هزار سبدکالا میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد و این اقدام با همکاری حامیان و خیّران در قالب پویش ایران همدل همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و در ایام ماه محرم و صفر نیز ادامه داشت و مرحله سوم آن نیز همزمان با آغاز دهه فجر آغاز شده و تاپایان امسال ادامه دارد.

عذیری به فعالیت ۲۲ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان اشاره و تصریح کرد: این مراکز از ابتدای امسال ۵ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان شناسایی شده خود کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: میلیارد تومان کمیته امداد شهرستان قدس تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه