Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران بر لزوم پیگیری مسائل مطرح شده توسط رئیس جمهور برای تهران با همکاری شهرداری تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه افتتاح دو ایستگاه متروی قیام و دولاب در جمع خبرنگاران در خصوص همراهی استانداری تهران برای حل سه موضوع مورد تأکید رئیس جمهوری خطاب به شهردار تهران گفت: سه مسئله ای که رئیس جمهوری به آن اشاره کردند دو مسئله اصلی یعنی بوی نامطبوع اطراف تهران و جمع آوری متکدیان از پیش تر در دستور کار قرار گرفته و یک سال و نیم است که در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته نیز جلسه ای با حضور همه دستگاه های ذیربط در حوزه تکدی گری و کودکان کار و خیابان برگزار شد. از شهریورماه سال جاری جمع آوری متکدیان آغاز شده و در همین راستا ۶۵۰ نفر از کودکان متکدی در تهران پذیرش شدند که از این میان ۶۰۰ نفر با اخذ تعهد آزاد شده اند و ۵۰ نفر باقی مانده اند که از میان این ۵۰ نفر ۸۰ درصد از اتباع خارجی و سایرین از هموطنان هستند. بی تردید با انسجام همکاری دستگاه های ذیربط این کار با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

استاندار تهران در خصوص بوی نامطبوع اطراف تهران نیز گفت: سه کانون برای این بوی نامطبوع شناسایی شده و از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبارات لازم برای مطالعات این امر اختصاص پیدا کرده بود. مجموعه های دامپروری و تصفیه خانه های پیرامونی همگی اعتبارات لازم برای مطالعات را دریافت کردند و خوشبختانه نسبت به گذشته براساس مطالعات کارشناسی صورت گرفته ۵۵ درصد از این بوی نامطبوع کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در مورد بحث ارتفاع ساختمان ها نیز یکی از اقدامات خوب شهرداری و شورای شهر تهران ایجاد نظم و انضباط در ساخت و سازهای درون شهری بوده و قطعا این کار در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

محسنی بندپی در پاسخ به سوالی در خصوص محدودیت های کرونایی در استان تهران گفت: قطعا محدودیت های اعمال شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا همچون گذشته اعمال خواهد شد و درخواست ما از شهروندان این است که همکاری لازم در اجرای این پروتکل ها را داشته باشند. قطعا تهران با این تراکم جمعیتی در آستانه سال نو و شلوغی بازار نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی است تا شرایط شکننده و ناپایدار فعلی به حالت تثبیت و پایداری برسد.

وی تأکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه در تهران همچنان از ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد ادامه دارد و در زمینه اجرای آن نظارت جدی اعمال خواهد شد و با متخلفین از سوی نیروی انتظامی برخورد خواهد شد.

استاندار تهران در خصوص تمهیدات شب عید نیز گفت: ستاد تنظیم بازار یک روز در میان تشکیل جلسه خواهد داشت و به شدت کنترل و نظارت بر بازار را پیگیری خواهیم کرد. امروز وزیر جهاد نیز در یکی از میادین حضور پیدا کرده که نظارت بر توزیع و نرخ اقلام به درستی انجام شود. اقلام اساسی به حد کافی در انبارها برای استان تهران ذخیره سازی شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003FHA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استاندار تهران بوی نامطبوع خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید

 محمدعلی ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر صدور هشدار نارنجی و تشدید سامانه بارشی برای سوم و چهارم اردیبهشت ماه گفت: مدیریت بحران استان آماده باش است.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان هشدار داد.

ملک زاده با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است، اظهار داشت: به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید