Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شریفی روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان افزود: رسانه‌ها و از جمله شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در شوربخشی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند از همین رو درخواست می‌شود تا همچون گذشته در این راستا مسوولان را یاری داده و نقش مهم خود را ایفا کنند.

وی افزود: از دیگر موارد مهم در عرصه انتخابات، اخلاق‌مداری قبل، حین و بعد از انتخابات است که در این خصوص رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح و فرهنگسازی اخلاق در انتخابات در این حوزه نیز اثرگذاری بالایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی به نقش مهم شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در امر اطلاع‌رسانی نیز اشاره کرد و گفت: در همین خصوص لازم است تا نشست‌هایی با فعالان این حوزه برگزار و زمینه برای بهره‌گیری مطلوب از فرصت‌های فضای مجازی فراهم شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از تامین کالاهای اساسی شب عید استان خبر داد و گفت: ۶۷ هزار تن کالا در ۲۰۰ واحد صنفی با قیمتی کمتر از بازار آزاد به مردم عرضه می‌شود.

سجاد رستمی افزود: همچنین پنج هزار و ۵۰۰ تن سیب و پرتقال خریداری شده که به زودی وارد استان می‌شود و میوه شب عید استان با تصمیم ستاد تنظیم بازار بین پنج تا ۱۰ درصد کمتر از بازار عرضه می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از کشتار روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ تن مرغ در استان خبر داد و گفت: مرغ موجود بیشتر از نیاز است و به دیگران استانها نیز عرضه می شود.

رستمی نیاز روزانه استان به تخم مرغ را ۳۰ تن اعلام کرد و افزود: این در حالی است که روزانه هفت تن تخم‌مرغ در استان تولید می شود و این کمبود از دیگر استانها تامین و وارد شبکه عرضه استان می‌شود.

رییس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست تخصیص اعتباری برای حمایت از اصحاب رسانه این استان پیشنهاد داد و گفت: بسیاری از فعالان عرصه خبر در این استان از شیوع کرونا متضرر شده‌اند که می‌طلبد در بودجه سال آینده اعتباری برای حمایت از این قشر پرتلاش درنظر گرفته شود.

سرهنگ البرز لله‌گانی تصریح کرد: همچنین در خصوص ارتقای فرهنگ عمومی و سواد رسانه‌ای نیز باید اقدامات بیشتری انجام گیرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار نوروزی با استاندار قم که همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) بود، با اشاره به حوادث و رویدادهای سال گذشته، گفت: سال گذشته هم خاطرات شیرین و هم خاطرات تلخی داشت، اما هر جا که نیاز به حضور مردم بود، شاید حضور چشمگیر مردم بودیم. هم در عرصه‌های ملی و هم در عرصه‌های مذهبی.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن یادآوری شعار سال جدید اظهار کرد: امسال نیز مانند چند سال گذشته، مقام معظم رهبری بر مسئله تولید تأکید کردند؛ منتها با یک واژه دیگری به این معنا که اگر چه در سال گذشته رشد تولید مطرح بود؛ اما نیاز به یک جهش بواسطه حضور مردم در این عرصه، وجود دارد.

امام جمعه قم ادامه داد: امسال پیداست که انتظار رهبر معظم انقلاب از مسئولین این است که راه را برای حضور گسترده مردم در عرصه تولید باز کنند تا مردم در این عرصه ایفای نقش جدی داشته باشند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت و از ابتدا مبنای انقلاب ما حضور مردم بود. باید به گونه‌ای عمل کنیم که تفاوتی میان مردم و مسئولین وجود نداشته باشد مگر در شرح وظایف و مسئولیت‌هایی که بر عهده دارند.

اگر مردم نقش آفرین باشند، امید در جامعه افزایش می یابد

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گفت: اگر مردم را در مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دخالت دادیم، خروجی آن افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود؛ چرا که اگر مردم در عرصه‌های مختلف نقش آفرین باشند، امید در جامعه افزایش خواهد یافت و در نتیجه حضور در عرصه انتخابات نیز افزایش می‌یابد.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خاطر نشان کرد: حوادثی که در غزه اتفاق افتاده، در نوع خودش کم‌سابقه و حتی بی‌سابقه است. این میزان جنایت فاجعه‌ای است که افرادی انسان نما مرتکب آن می‌شوند و نهادهای بین المللی بعد از گذشت حدود شش ماه تنها قطعنامه‌ای را صادر می‌کنند که البته امیدواریم به نتیجه برسد و منجر به یک آتش بس پایدار گردد.

وی افزود: در هیچ فرهنگی بیمارستان تبدیل به زمین جنگ نمی‌شود و بیماران مورد تهدید واقع نمی‌شوند. من از کشورهای عربی و اسلامی تأسف می‌خورم که در این شرایطی که غزه شش ماه مورد یورش دشمن بوده است، دولت‌هایی که منافقانه دم از اسلام می زنند، تأمین کننده سوخت و انرژی رژیم صهیونیستی بودند. آیا مسلمانی تنها در کلام است؟! اینها روزی رسوا خواهند شد و مردم ساکت نخواهند نشست.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان این جنایات را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم منجر به یک بیداری در امت اسلامی شود.

ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است

وی اظهار داشت: ایستادگی و مقاومتی که امروز حماس و ملت فلسطین دارند، به برکت جبهه مقاومت است که مرکزیت آن امروز ایران اسلامی است و اگر این مرکزیت وجود نداشت، قطعاً پایداری و استقامت آن‌ها تا این زمان ادامه پیدا نمی‌کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) به تبیین روایتی از این امام گرانقدر پرداخت و ابراز داشت: امام مجتبی (علیه السلام) می‌فرمایند «مَنِ اتَّکَلَ عَلی حُسنِ الاِختیارِ مِنَ اللّه لَم یَتَمَنَّ أنَّهُ فی غَیرِ الحالِ الَّتِی اخْتارَهَا اللّه لَه.» یعنی اگر کسی کار خود را به خدا واگذار کند و به خواست خدا رضایت دهد، آرزو نمی‌کند که در حالتی جز آنچه خدا برایش اختیار کرده است، باشد.

وی ادامه داد: خداوند آفریننده جهان هستی است و اگر برای بنده‌ی خود چیزی را انتخاب کند، قطعاً بهتر از آن چیزی است که شخص برای خود انتخاب می‌کند. آنچه که ما تصور می‌کنیم که خوب است، ممکن است با رضایت خداوند همخوانی نداشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم امسال سالی همراه با آسایش برای ملت ما رقم بخورد و در بعد اقتصادی، جهش مد نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و حضور مردم در عرصه‌های مختلف رقم بخورد و شهر قم نیز به عنوان یک شهر الگو در تمامی زمینه‌ها خود را نشان دهد.

استان قم صدر نشین نرخ رشد مشارکت در انتخابات

در ابتدای این دیدار، دکتر سیدمحمد آقامیری، استاندار قم، گزارش مختصری از اقدامات و رویدادهای شهر مقدس قم در سال گذشته ارائه کرد.

وی با اشاره به میزان مشارکت مردم در انتخابات سال گذشته گفت: استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، با ۶.۶۳ درصد در جایگاه اول کشور ایستاد. در میزان مشارکت نیز هفتمین استان کشور بود و مردم قم حدود ۹ درصد بیشتر از متوسط کشوری در انتخابات مشارکت کردند.

استاندار قم ملاقات‌های مردمی مسئولین در کل استان را از مهم‌ترین برنامه‌های استانداری در سال آینده عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف بتوانیم گره از مشکلات مردم باز کنیم.

کد خبر 6063717

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • واکنش استاندار به منتقدانش/ ما مسئولین بدهکار مردم هستیم
  • مدیران قانون را برای حل مشکلات مردم منعطف کنند
  • مدیران قم در سال جدید با تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات مردم خواهند بود
  • تلاش مضاعف مسئولان قم در سال جدید برای حل مشکلات مردم