Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@19:47:35 GMT

استاندارتهران:ممنوعیت ترددشبانه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۱۱۹

ممنوعیت تردد شبانه در تهران همچنان از ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد ادامه دارد و در زمینه اجرای آن نظارت جدی اعمال خواهد شد و با متخلفین از سوی نیروی انتظامی برخورد خواهد شد. ناطقان: انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه افتتاح دو ایستگاه متروی قیام و دولاب در جمع خبرنگاران در خصوص همراهی استانداری تهران برای حل سه موضوع مورد تأکید رئیس جمهوری خطاب به شهردار تهران گفت: سه مسئله ای که رئیس جمهوری به آن اشاره کردند دو مسئله اصلی یعنی بوی نامطبوع اطراف تهران و جمع آوری متکدیان از پیش تر در دستور کار قرار گرفته و یک سال و نیم است که در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: روز گذشته نیز جلسه ای با حضور همه دستگاه های ذیربط در حوزه تکدی گری و کودکان کار و خیابان برگزار شد. از شهریورماه سال جاری جمع آوری متکدیان آغاز شده و در همین راستا ۶۵۰ نفر از کودکان متکدی در تهران پذیرش شدند که از این میان ۶۰۰ نفر با اخذ تعهد آزاد شده اند و ۵۰ نفر باقی مانده اند که از میان این ۵۰ نفر ۸۰ درصد از اتباع خارجی و سایرین از هموطنان هستند. بی تردید با انسجام همکاری دستگاه های ذیربط این کار با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

استاندار تهران در خصوص بوی نامطبوع اطراف تهران نیز گفت: سه کانون برای این بوی نامطبوع شناسایی شده و از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبارات لازم برای مطالعات این امر اختصاص پیدا کرده بود. مجموعه های دامپروری و تصفیه خانه های پیرامونی همگی اعتبارات لازم برای مطالعات را دریافت کردند و خوشبختانه نسبت به گذشته براساس مطالعات کارشناسی صورت گرفته ۵۵ درصد از این بوی نامطبوع کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در مورد بحث ارتفاع ساختمان ها نیز یکی از اقدامات خوب شهرداری و شورای شهر تهران ایجاد نظم و انضباط در ساخت و سازهای درون شهری بوده و قطعا این کار در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

محسنی بندپی در پاسخ به سوالی در خصوص محدودیت های کرونایی در استان تهران گفت: قطعا محدودیت های اعمال شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا همچون گذشته اعمال خواهد شد و درخواست ما از شهروندان این است که همکاری لازم در اجرای این پروتکل ها را داشته باشند. قطعا تهران با این تراکم جمعیتی در آستانه سال نو و شلوغی بازار نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی است تا شرایط شکننده و ناپایدار فعلی به حالت تثبیت و پایداری برسد.

وی تأکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه در تهران همچنان از ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد ادامه دارد و در زمینه اجرای آن نظارت جدی اعمال خواهد شد و با متخلفین از سوی نیروی انتظامی برخورد خواهد شد.

استاندار تهران در خصوص تمهیدات شب عید نیز گفت: ستاد تنظیم بازار یک روز در میان تشکیل جلسه خواهد داشت و به شدت کنترل و نظارت بر بازار را پیگیری خواهیم کرد. امروز وزیر جهاد نیز در یکی از میادین حضور پیدا کرده که نظارت بر توزیع و نرخ اقلام به درستی انجام شود. اقلام اساسی به حد کافی در انبارها برای استان تهران ذخیره سازی شده است.

منبع: عصر ایران برچسب ها: استاندار تهران ، ممنوعیت تردد ، شبانه ، متخلفین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استاندار تهران ممنوعیت تردد شبانه متخلفین بوی نامطبوع خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین، از ابتدای هفته جاری به‌دنبال کاهش تنش‌های نظامی در منطقه، شاخص کل بورس تهران وارد یک روند صعودی شد و از ابتدای هفته تا روز دوشنبه نزدیک به ۱۱۰هزار واحد معادل ۵درصد رشد کرد. با این حال دیروز شاخص کل بازار سهام ۱۳هزارو ۴۲۵واحد کاهش یافت و در محدوده ۲میلیون‌و ۳۰۳هزار واحد قرار گرفت. با وجود این میزان نزول، دیروز ارزش کل معاملات که نماگر مهمی برای بازار سهام است دست‌کم ۱۰۰میلیارد تومان افزایش یافت و در عین حال بیش از ۵۵میلیارد تومان نقدینگی تازه وارد بازار سهام شد.

دیروز همچنین نسبت ورود پول سهامداران حقیقی به ارزش کل معاملات خرد هم به ۱.۳درصد رسید که نشان می‌دهد با وجود نزول شاخص، شتاب ورود پول به بازار سهام افزایش یافته است. در چنین شرایطی اگرچه ممکن است شاخص کل بورس تهران امروز چهارشنبه اندکی عقب‌نشینی کند، اما با توجه به آنکه این شاخص توانسته ظرف روزهای گذشته از محدوده کلیدی ۲میلیون‌و ۳۰۰هزار واحد عبور کند، انتظار نمی‌رود نزول بورس خیلی دامنه‌دار باشد.

از نظر تکنیکی چنانچه شاخص کل بورس تهران بتواند موقعیت خود را در این محدوده حفظ کند، احتمال رشد شاخص بورس افزایش خواهد یافت؛ ضمن اینکه تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که احتمالا فرمول جدید برای قیمت‌گذاری شرکت‌های خودروسازی‌ از سوی وزارت صنعت تعیین خواهد شد که این موضوع می‌تواند منجر به رشد قیمت سهام شرکت‌های خودروساز شود و با توجه به اثرگذاری این گروه بر بازار سهام می‌توان انتظار داشت کلیت بازار سهام در موضع صعودی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟ مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟ پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات

آمارها همچنین نشان می‌دهند که نرخ دلار نیمایی نیز به محدوده ۴۱هزار تومان رسیده است که این موضوع نیز می‌تواند ظرف روزهای آینده اثر مثبتی بر معاملات بورس داشته باشد. به‌طور کلی ارز حاصل از صادرات شرکت‌های بورس با نرخ دلار نیمایی تسعیر می‌شود و هر نوع افزایش قیمت دلار نیمایی می‌تواند منجر به رشد درآمد شرکت‌های بورس و افزایش قیمت سهام این شرکت‌ها شود.

با همه این توضیحات، می‌توان گفت شاخص کل بورس تهران اکنون در محدوده حساسی قرار گرفته است که درصورت تثبیت در این موقعیت می‌تواند با رشدهای بیشتری مواجه شود.

ضمن اینکه باید توجه کرد حتی با فرض نزول شاخص در هفته‌های آینده، این نزول نمی‌تواند خیلی دامنه‌دار و عمیق باشد؛ به‌طوری که شاخص کل بورس تهران به زیر مرز ۲میلیون و ۲۰۰هزار واحد سقوط کند؛ چراکه قیمت سهام شرکت‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده‌ و این محدوده نوعی حمایت تکنیکی برای شاخص کل محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود حتی درصورت نزول شاخص ظرف چند هفته آینده وضعیت بازار سهام با توجه به نزدیک شدن به فصل مجامع در تیرماه متعادل شود و تقاضا برای خرید سهام افزایش یابد.

کد خبر 846776 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها بازار سرمایه سهام عدالت بورس تهران بورس - فرا بورس خودرو سهام شرکت‌ها سرمایه‌ گذاری

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران