Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در جمع نخبگان که با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا برگزار شد اظهار داشت: امید است حضور رئیس قوه قضائیه، مقدمه حل مشکلات استان باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون با حضور و تدبیر آیت‌الله رئیسی در راس قوه قضائیه، بارقه امید در دل مردم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارومیه بیان کرد: خوشبختانه در استان کارهای مفید و موثری انجام شده و آذربایجان‌غربی نماد اخوت در برادری است و ادیان و اقوام با صمیمیت و در امنیت و آرامش با یکدیگر زندگی می کنند.

وی افزود: خوشبختانه روز به روز این آرامش بیشتر می‌شود و در این راستا در استانی که اقوام و ادیان مختلفی با یکدیگر زندگی می‌کنند، زمینه تشدد بسیاری وجود دارد اما به سبب بصیرت نخبگان، مردم آذربایجان‌غربی در آرامش زندگی می کنند بنابراین باید در رشد دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی به این استان توجه شود.

‌قریشی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی از لحاظ نخبگی، استعداد فراوانی دارد و باید به این استان نگاه ویژه داشته باشیم چون آذربایجان‌غربی با سه کشور هم مرز است و تمامی مباحث فرهنگی در ابتدا از این استان به سایر استان‌ها رخنه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مباحث علمی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است بیان کرد: باید زیرساخت های مربوطه تقویت شده تا نخبگان خوبی برای کشور تربیت شود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه قوه قضاییه نخبگان علمی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روز چهارشنبه‌ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ علی رزازی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی  از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰   با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهد بود.

این برنامه در اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی برای تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران  اجرا می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد