Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:54:42 GMT

دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به کار خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۶۹۳

دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به کار خود پایان داد

ایسنا/آذربایجان شرقی آیین اختتامیه‌ی دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال با اعلام نفرات برتر در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، برگزار شد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال و رئیس دانشکده چند رسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز، صبح پنجشنبه در این مراسم مجازی، با بیان اینکه این جشنواره توسط وزارت عتف و معاونت فرهنگی آن و سازمان امور اجتماعی کشور حمایت شد، اظهار کرد: دوره‌ی قبلی جشنواره هنرهای دیجیتال در سال‌های ۹۵ و ۹۷ تحت عنوان صنعت هنرهای دیجیتالی و همراه برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز از دومین دوره برگزاری جشنواره هنرهای دیجیتال، اظهار کرد: نسخه اول این جشنواره در دانشگاه تهران برگزار شده بود و دانشگاه هنر اسلامی تبریز عهده‌دار جشنواره دوم شد.

به گزارش ایسنا، سخاوت گفت: دوره دوم جشنواره به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد، اما در نهایت تصمیم بر این شد که جشنوار به صورت مجازی برگزار شود و بیش ۲۰۰ اثر در حوزه هنرهای دیجیتال، انیمیشن، عکس دستکاری شده، ویژوال آرت و بازی‌های رایانه‌ای دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه داوی آثار در سه مرحله انجام شده و مواردی اضافی در مرحله اول توسط دبیرخانه حذف شد، خاطرنشان کرد: آثار واجد شرایط در طول چندین جلسه فول تایم بررسی شده و چند اثر از بین ۵۶ اثر منتخب در مرحله نهایی در حوزه انیمیشن، عکس دستکاری شده، واقعیت مجازی و ایده انتخاب شدند.

وی با اشاره به شروع دوره دوم جشنواره ملی هنرهای دیجیتال از ۱۱ اسفند ماه، بیان کرد: مجموعه نشست‌ها، سخنرانی‌ها و پنل‌های آنلاینی به منظور ترغیب شرکت کنندگان و برقراری ارتباط دوجانبه پخش و برگزار شد که امکان مطرح کردن سوال هم در آن فراهم بود.

رییس دانشکده چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به ملی بودن جشنواره و تاکید بر استفاده از تمامی توان کشور در حوزه هنرهای دیجیتال، دانشگاه هنر تهران، هنرهای زیبا، دانشگاه هنر شیراز، اصفهان، فرهنگستان هنر، دانشگاه علم و صنعت، طبابایی، سوره و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هم در برگزاری این جشنواره مشارکت داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دانشگاه هنر اسلامی تبریز هنرهای دیجیتال جشنواره ملی هنرهای دیجیتال دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمد دردوشی دبیر جشنواره گفت: این جشنواره بنام هلال المحبه و الایمان یعنی ماه مهر و ایمان بعد از افطار برگزار و انواع شیرینی و حلوا‌های محلی و سنتی استان خوزستان توسط بانوان هنرمند اروندکناری تهیه و به معرض نمایش گذاشته شده بود.
این جشنواره با هدف ترویج پخت شیرینی‌های سنتی و معرفی این هنر بومی برگزار شد.
در پایان این جشنواره از ۸ نفر برتر تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان