Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود زرین جویی گفت: با گذشت ۷ ماه از انعقاد تفاهم نامه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر تاکنون نتیجه مورد نظر حاصل نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  زرین جویی در جلسه  کارگروه اشتغال ایثارگران استان که  با حضور مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربرگزارشده بود  با اشاره به فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار کرد: پس  از سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور تفاهم نامه اشتغال  فرزندان شاهد و ایثارگر و تامین مسکن ایثارگران  استان جهت اشتغال 2 هزارو 500 نفر از فرزندان  ایثارگران جویای کار منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به تفاهم نامه ایجاد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار، بنیاد شهید و امور ایثارگران تعهدات خود را مبنی بر احصا و شناسایی این جوانان انجام و لیست آمار و اطلاعات را در اختیار دستگاه‌های ذیربط  قرار داده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان  تصریح  کرد: در راستای  تعهدات ایجاد شده و به تبعیت از تفاهم نامه مذکور طی جلسات متعدد  با دستگاه‌های استانی تفاهم نامه‌هایی منعقد شده که به تایید معاون اقتصادی استانداری استان رسیده است.

او با بیان اینکه با  گذشت 7 ماه  از انعقاد تفاهم نامه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر  تاکنون نتیجه مورد نظر حاصل نشده است،عنوان  کرد: با توجه به اینکه بیش از 6 هزارو 800 نفر از فرزندان ایثارگر مشمول اشتغال با بیش از 60 درصد مدارک بالای دانشگاهی در استان بیکار هستند با توجه به تفاهم نامه مذکور که شاید کمتر از 50 درصد بیکاران ثبت سیستم بنیاد شهید استان هستند.

 زرین جویی با بیان اینکه قانون سهمیه 30 درصد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر متاسفانه در استان اجرا نمی‌شود ،خاطر نشان کرد: به طور یقین در هفته شهدا رئیس بنیاد شهید کشور و رئیس جمهور جلساتی در رابطه با نتایج تفاهم نامه اشتغال فرزندان ایثارگر و مسکن ایثارگران برگزار می‌کنند ما نمی‌خواهیم استان لرستان در رده‌های پایین قرار گیرد چرا که استان‌های دیگر در بحث تفاهم نامه اشتغال فرزندان شاهد و  ایثارگر و تامین مسکن ایثارگران بیش از 50 درصد پیشرفت دارند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال بنیاد شهید اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر تفاهم نامه اشتغال فرزندان فرزندان ایثارگر بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ در این مراسم دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و ریاست عالیه‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن قدردانی از تلاش‌‌ برگزار کنندگان این نمایشگاه، با اهداء لوح از مدیرعامل، مدیریت‌های حوزه‌ی ریاست و روابط عمومی شرکت بیمه دی و همچنین از دیگر سازمان‌های تابعه‌ی بنیاد شهید که حضوری مؤثر در این نمایشگاه داشتند، تشکر نموده و اظهار داشت: این نمایشگاه تبلور فعالیت‌ها و دست‌آوردهای همکاران در واحدهای ستادی و مؤسسات زیرمجموعه‌ی بنیاد در راستای تجلیل از مقام شهید است.

دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به بازدید این نمایشگاه توسط رئیس جمهور، وزراء، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیت‌های کشوری و لشگری از نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز شهید»، آن را کاری بزرگ برشمرده و ره‌آورد آن را، آشنایی هرچه بیشتر مسئولین با مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و دست‌آوردهای بنیاد شهید و سازمان‌های تابعه قلمداد نمود.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی، نوآوری و فرهنگ‌سازی، ارج نهادن به مقام شهداء، تکریم جانبازان و آزادگان معظم و خانواده‌های معزز ایشان، در سطح جامعه تقویت شده و به فرهنگ عمومی تبدیل گردد. 
گفتنی است؛ نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز شهید» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و طی روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ برگزار شده و مورد توجه و استقبال رئیس جمهور، وزراء، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های کشوری و لشگری قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد رسید
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد درصد رسید
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • مادر شهید «عبدالخالد ماجدی» به فرزند شهیدش پیوست
  • تعهد اشتغال بیش از ۴۴ هزار نفر در آذربایجان‌غربی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی