Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:40:42 GMT

بهترین نوع سرمایه گذاری چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۷۳۶

بهترین نوع سرمایه گذاری چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از انتخاب بهترین روش های سرمایه گذاری بلندمدت در ایران باید دقت داشته باشید که وارد شدن به هریک از بازارها نیازمند دقت، تجربه و تحقیق می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سبدگردان هدف، و به نقل از عباسعلی حقانی نسب کارشناس ارشد بازار سرمایه، توجه توجه: سود خوب و بالا، در سرمایه گذاری بلندمدت و حرفه ای است، به گونه ای که اگر بخش کوچکی از منابع آن را هم نیاز داشتی بدون اینکه کل سرمایه گذاری را بفروشی و به ساختار سرمایه گذاری بلندمدت خود لطمه بزنی، منابع مذکور را برداشت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادبیات سرمایه گذاری به دوره های بالای پنج سال بلند مدت به یک تا پنج سال میان مدت و یکسال و زیر یکسال کوتاه مدت می گویند.

ویژگی های بهترین سرمایه گذاری

بهترین سرمایه گذاری: نوعی سرمایه گذاری که ضمن داشتن سود بیشتر، باعث زیان جامعه نشود.

بهترین روش سرمایه گذاری: شراکت در کسب کارهای موفق دیگران

بهترین بازار برای سرمایه گذاری: بازار سرمایه بعنوان بازار مبادله شراکت در کسب کارها

بهترین تصمیم سرمایه گذاری: تصمیم گیری منطقی بر پایه تخصص و تحلیل جامع (سرمایه گذاری حرفه ای)

بهترین افق سرمایه گذاری: افق سرمایه گذاری بلند مدت (سرمایه گذاری مدت دار)

بهترین ابزار سرمایه گذاری حرفه ای و مدت دار: انواع حسابهای سبد سرمایه گذاری اختصاصی

بهترین سبد سرمایه گذاری اختصاصی: حساب سبد سرمایه گذاری که کاملا متناسب با سلیقه و انتظارات شما از نظر سطح ریسک پذیری، مدت و اهداف سرمایه گذاری می باشد.

بهترین مجری و نقطه اتصال مردم با بازار سرمایه: شرکت های سبدگردان همانند شرکت سبدگردان هدف

بهترین کارکرد و ساختار اقتصادی کشور: ساختار اقتصادی شراکت محور بازار سرمایه محور بجای ساختار ناکارآمد بانک محور که هم منابع پس اندازی مردم را به روش بهینه تجهیز می کند و هم منابع مذکور را به نحو بهینه، شفاف و حرفه ای تخصیص و سرمایه گذاری می کند.

گزارش بازدهی ۴ ساله سبدگردان هدف

شرکت های سبدگردانی راهی مطمئن برای سرمایه گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه و بهترین روش سرمایه گذاری در بورس برای افراد ناآشنا به مباحث تخصصی بورس هستند. در ادامه گزارش بازدهی سبدگردان هدف (۴ ساله) را مشاهده می کنید.

میانگین نرخ سود تحقق یافته ۴ ساله منتهی به اسفند ۹۹ شرکت سبدگردان هدف برای سبد سرمایه گزاری اختصاصی آرامش (ریسک متوسط) برابر با ۲۴۶۸ درصد و برای سبد سرمایه گزاری اختصاصی ابتکار (ریسک بالا) برابر با ۳۸۱۹ درصد می باشد که نشاندهنده این موضوع است که برای کسب سود معقول در بازار سرمایه باید دید بلندمدت به سرمایه گذاری در بورس داشت.

مزایای سرمایه گذاری ۴ ساله در سبدگردان هدف:

. نتیجه یک تصمیم منطقی و آگاهانه بر بستر بازده بهترینی که هدف ارائه کرده است.

. انتخاب ۴سال برای مقایسه با بازارهای سرمایه گذاری سوداگرانه مثل املاک است که حداقل یک سرمایه گذاری میان مدت ۴ساله نیاز دارد.

. در سبد امکان دسترسی به بخشی از منابع خود را دارید بدون اینکه به بلند مدت بودن سرمایه گذاری خود لطمه بزنید ولی در ملک باید همه را فروخت.

. رد کردن نوسانات کوتاه مدت وکاهش احتمال تصمیم گیری غلط کوتاه مدت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت سبدگردان هدف سرمايه گذاري انواع روش های سرمایه گذاری سرمایه گذاری بازار سرمایه سبدگردان هدف سبد سرمایه حرفه ای ۴ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به هیجان روز گذشته، آغاز بازار با تقاضای خوبی همراه بود و اکثر نماد‌های معاملاتی در مثبت و حتی صف خرید بودند، اما نیمه‌ دوم در جدال تقاضا و عرضه، پیروزی با عرضه‌ها بود. انتظار اهالی بازار به چرخش بخشی از جریان پول به سهم‌های کوچک‌تر و جامانده است.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: ارزش معاملات کل ۱۰۹۲۲ میلیارد تومان بود که از این مقدار ۶۵۳۷ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است. خالص سفارشات با ورود ۲۹۱ میلیارد تومانی پول به بازار سرمایه همراه بود. در پایان معاملات امروز تعداد ۴۹۴ نماد (۶۳ درصد) در مثبت و ۲۸۷ نماد (۳۷ درصد) درمنفی بودند همچنین ۷۸ نماد صف خرید، ۳۰ نماد صف فروش ثبت شد.

او افزود: بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۹ میلیارد تومان (۱.۳ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. با توجه به رشد اکثر نماد‌های معاملاتی و شاخص ساز، نماگر اصلی بورس اوراق بهادار با رشد بیش از ۲۷۱۰۰ واحد رو به رو شد و به حوالی ۲ میلیون و ۳۱۳ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت شود؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت آن رمز ارز شود؟
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد