Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:43:19 GMT

۲۰ تن برنج احتکاری در البرز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۷۵۴

۲۰ تن برنج احتکاری در البرز توزیع شد

سرهنگ مهدی افشاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در پی گشت زنی های با بازرسان سازمان صمت و اداره تعزیرات حکومتی استان البرز ، از یک انبار نگهداری مقادیر زیادی برنج احتکاری در منطقه کیانمهر شهرستان کرج مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این پلیس به همراه کارشناسان سازمان صمت از این انبار بازدید و در بازرسی از آنجا، ۲۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج ایرانی و خارجی احتکار شده کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش تقریبی برنج های کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت : یک نفر در این رابطه دستگیر و انبار مورد نظرپلمب شد.

افشاری گفت: متهم پس از انجام تحقیقات به همراه کالاهای کشف شده،  برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز معرفی شد.

برچسب‌ها البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برنج پلیس امنیت اقتصادی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برنج البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برنج پلیس امنیت اقتصادی احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر