Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه گازرسانی به استان کرمانشاه از سال ۷۲ آغاز شده است اظهار داشت: اکنون ۹۹/۵ درصد خانوار‌های شهری در قالب ۲۹ شهر و ۸۲ درصد خانوار‌های روستایی در قالب ۱۶۵۰ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه به طور میانگین ۹۵ درصد خانوار‌های شهری و روستایی استان به شبکه گاز متصل هستند عنوان کرد: ۶۲۲ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد که روزانه ۱۳/۵ تا ۱۴ میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه به دلیل بهره‌مندی ۹۵ درصدی خانوار‌ها از نعمت گاز به عنوان استان سبز معرفی شده است گفت: شرکت گاز موظف است روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و روستا‌هایی که سرانه آن‌ها کمتر از ۱۲ میلیون تومان است به شبکه گاز متصل کند و روستا‌های باقی مانده در استان به طور عمده کمتر از ۲۰ خانوار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه مؤلفه‌های خاصی از جمله منابع مالی، پیمانکاران یا معارضین در اجرای پروژه‌ها مؤثر هستند افزود: از نظر منابع مالی امسال مشکلی وجود نداشت، اما شیوع کرونا، تعطیلی ادارات و کاهش تعداد کارکنان سبب تأخیر در اجرای پروژه‌ها شد.

شهبازی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه عمده‌ترین مشکل پروژه‌ها معارضین یا کشاورزانی است که اراضی آن‌ها در مسیر اجرای پروژه قرار دارد گفت: به طور عمده به مراجع حل اختلاف کشیده می‌شود در صورتی که شبکه و لوله‌گذاری گاز هیچ محدودیتی برای کشت و کار ایجاد نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در بخش شهری سه شهر نوسود، ریجاب و ازگله در حال گازرسانی هستند و در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسند عنوان کرد: جمعیت برخوردار از نعمت گاز در بخش شهری استان در سال ۱۴۰۰ به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه در ۳۷۱ روستای استان نیز شبکه‌گذاری در حال انجام است و ۷۷ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارند گفت: ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده که با اتمام این طرح‌ها ضریب نفوذ در روستا‌ها به ۹۶ درصد می‌رسد.

شهبازی با بیان اینکه قبل از سال ۹۵ افت فشار وجود داشت، اما با اجرای خط تقویتی هیچگونه افت فشاری در استان مشاهده نشده است افزود: تعهد ما با صنایع برای تأمین گاز برای هشت ماه در سال است و برای سه ماه زمستان تعهدی وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز پالایشگاه گاز مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خانوار ها روستا ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد