Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@22:33:30 GMT

محمد بن سلمان به دنبال خرید 30 درصد از سهام اینتر

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۸۳۶

میلان برای محمد بن سلمان شهری استراتژیک محسوب می شود.

صندوق سرمایه سلطنتی عربستان که یکی از دارایی های محمد بن سلمان است، به خرید 30 درصد از سهام اینتر علاقه نشان داده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان به دنبال خرید 30 درصد از سهام اینتر است. گروه سونینگ، مالک حدود 69 درصد از اینتر برای فروش 30 درصد از سهام باشگاه خواهان 300 میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سونینگ اخیرا 23 درصد از سهام خود در چین را با مبلغ 1.9 میلیارد یورو به دو شرکت دولتی فروخت که این کار از فوریت آنها جهت ارزیابی پیشنهاد ها برای اینتر کاسته است. آنها نمی خواهند مالکیت اینتر را به طور کامل از دست بدهند و برای حفظ اکثریت سهام باشگاه مصمم هستند.

صندوق 400 میلیارد دلاری سعودی نیز که توسط محمد بن سلمان اداره می شود، برای حضور در اینتر دو رقیب جدی به نام های بی سی پارتنرز و فورترس را در مقابل خود می بیند. با این حال بن سلمان نیز برای ورود به اینتر جدی به نظر می رسد زیرا شهر میلان را در طرح متنوع سازی اقتصاد عربستان استراتژیک و راهبردی درنظر گرفته است. میلان از نظر تجمل گرایی و فرهنگ، به عنوان یک شهر مرکزی در نظر گرفته می شود به طوری که حتی 2 سال قبل از سوی این صندوق سرمایه گذاری سلطنتی، تلاش هایی برای ورود به لا اسکالا انجام گرفت.

همچنین بخوانید: علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر

اخبار داغ 

مهدی طارمی چرا نیمکت نشین شد؟ جواد زرینچه | مخاطب خاص پیام کاپیتان اسبق استقلال کیست؟ دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت سرمربی اودینزه: داور قبل از اعلام پنالتی برای میلان باید سوت پایان بازی را می زد اوله گونار سولسشر: خوب نبودیم و این یک امتیاز را مدیون هندرسون هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد بن سلمان صندوق سرمایه درصد از سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فرانچسکو آچربی به میلان (میلان 0-1 اینتر)

گل فرانچسکو آچربی به میلان (میلان 0-1 اینتر)

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)
  • گل فرانچسکو آچربی به میلان (میلان 0-1 اینتر)
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • پشت پرده رکوردزنی قیمت طلا
  • تقاضای چین؛ عامل اصلی رکوردزنی قیمت جهانی طلا؟