Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۴۵ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

او با بیان اینکه از این تعداد مراجعه کننده ۲۶۲ مورد مبتلای قطعی به کرونا بوده‌اند، ابراز داشت: ۸۸ نفر از این افراد در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه به ۴۵۴ نفر رسیده است، افزود: از این تعداد ۷۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت که طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

نجیمی با اشاره به آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر هشت بیمار مشکوک به کرونا در این مراکز جان باخته‌اند که تاکنون تست چهار نفر از آن‌ها مثبت کرونا بوده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان به کرونا تست کرونا مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد