Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:18:22 GMT

قیمت گوشت قرمز کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۸۷۵

قیمت گوشت قرمز کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به انباشت دام از دو روز پیش و کاهش قیمت گوشت قرمز، انتظار می‌رود این کاهش قیمت در هفته آینده نمود بیشتری داشته باشد.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما آقای علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: از دو روز پیش تاکنون قیمت دام زنده و گوشت قرمز کاهش ۴ تا ۵ هزار تومان داشته و انتظار می‌رود هفته آینده قیمت گوشت قرمز کاهش زیادی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر با انباشت دام مواجه ایم و کمبودی برای تامین گوشت قرمز وجود ندارد و از مردم درخواست می‌کنیم که شتاب زده خرید نکنند چرا که به اندازه کافی گوشت برای توزیع وجود دارد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ضمن تکذیب خبر‌هایی که به نقل از او مبنی بر کمبود گوشت قرمز برای تامین نیاز شب عید منتشر شده بود، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، کمبودی در تامین گوشت وجود ندارد و طی روز‌های پیش رو، شرکت پشتیبانی امور دام گوشت منجمد را نیز به بازار عرضه می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشت قرمز نوروز اقتصادی گوشت گوسفندی گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746278

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد