Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:57:21 GMT

شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۸۹۸

شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه انس بیشتر جامعه روحانیت است و اگر گره‌ای در کار قشر روحانیت است توسط این شورا باز شود.

وی با ذکر این نکته که وحدت بین روحانیت از قبل از انقلاب خصوصاً جلسات مبارزاتی و نقش آفرینی آنها در شکل گیری انقلاب مؤثر بوده است افزود: همه اصناف و اقشار شغلی در قالب تشکلی با هم ارتباط دارند ولی روحانیت از داشتن تشکیلات منسجم محروم است و امید داریم با تشکیل این شورا پیگیری‌ها روند منسجم‌تری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با عنوان اینکه روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده‌اند بیان داشت: باید روحانیت پرچمداری خود را حفظ کنند و مسئولین را حمایت و حتی نقد کنند. روحانیت شأن بالایی دارد و جاهایی مثل انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باید روشنگری کند و هدایت گر افکار مردم برای انتخاب اصلح باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ما باید شورای مرکزی روحانیت داشته باشیم و بسیاری پیگیری‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی توسط این شورا پیگیری شود.

محمودی گفت: شورای مرکزی جامعه روحانیت ۷ نفر هستند که با رأی گیری در این مجمع انتخاب می‌شوند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم پس از رأی گیری، ۷ نفر توسط این مجمع عمومی به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی جامعه روحانیت انتخاب شدند.

کد خبر 5161781

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی علما و روحانیون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شیراز زلزله اردبیل شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات 1400 مشهد شورای مرکزی جامعه روحانیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس

حامد رستمی رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت را حکیمانه و راهگشا دانست و گفت: تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری از پیش نیاز‌های توسعه پایدار است.

او بیان کرد: اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت در روستا‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت تمامی توان خود را در این زمینه به کار می‌گیرد.

رستمی افزود: شورای جوان‌سازی در روستا‌ها به صورت هدفمند به فعالیت می‌پردازد و استاندار مردمی فارس تاکید ویژه‌ای بر اجرای موثر آن دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در راستای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکار‌های عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های جمعیتی هستند.

رستمی از ظرفیت‌های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستا‌های استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم‌افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.

او اظهاری امیدواری کرد: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستا‌ها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقای کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس یادآور شد: تشکیل شورای جوان‌سازی در روستا‌ها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه‌های مقاومت، خانه‌های بهداشت و معتمدین محلی صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر