Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@20:50:46 GMT

گلایه شهروندان دهدشتی از سرقت تجهیزات مخابراتی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۹۹۴۵

گلایه شهروندان دهدشتی از سرقت تجهیزات مخابراتی

سرقت کابل‌ های تلفن منازل شهرستان کهگیلویه صدای شهروندان را در آورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرقت تأسیسات مخابراتی از دیرباز یکی از مهم ترین چالش های مردم و مسئولین بوده  به طوری که در برخی مناطق به یک رویه پرتکرار و آزار دهنده تبدیل شده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ماه های  اخیر بر اساس گزارش های مردمی شهرستان کهگیلویه با افزایش میزان سرقت کابل ها و تجهیزات مخابراتی روبرو بوده و شهروندان مناطق مختلف شهر از سرقت کابل ها و  قطع تلفن و اینترنت خود گلایه دارند.   در همین رابطه آبروشن یکی از شهروندان دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح زاگرس  با بیان اینکه حدود یک ماه از سرقت کابل‌ های تلفن منزل خود  می‌ گذرد گفت: در شرایط کنونی که به دلیل شیوع کرونا نیاز  به اینترنت بیشتر از قبل شده و دانش آموزان و دانشجو در خانه ها هستند و آموزش های خود را در بستر فضای مجازی باید فرا بگیرند این مسئله به یک مشکل برای ما تبدیل شده است.   مرتضوی شهروند دیگر دهدشتی  گفت: سرقت کابل‌های تلفن و شبکه برق در شهرستان  کهگیلویه یک معضل جدی است و کسی پاسخگوی آن نمی باشد.    رئیس شرکت مخابرات کهگیلویه در این باره با بیان اینکه روزانه تجهیزات مخابرات یک قسمت از شهر به سرقت می رود گفت: فنی حرفه ای شماره ۶ خواهران دهدشت را در سال جاری بیش از پنج بار سرقت شده است.   حمید خشامن با اشاره به اینکه سرقت تجهیزات مخابرات به معظلی در شهر تبدیل شده است که همه گرفتار آن شده اند افزود: در کمتر از پنج روز  حدود ۱۵۰ متر اقدام به کابل دزدی صورت گرفته است و متاسفانه حجم سرقت کابل‌ های مخابراتی شهرستان بالاست.   با این وجود مردم شهر  گلایه دارند که چرا مسئولان پیگیر مسئله سرقت کابل ‌های تلفن  به صورت جدی نیستند و برای این معضل در این شرایط کرونایی و نیاز جامعه دانش آموزی و دانشجویی به اینترنت چاره ای اندیشیده نمی شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرقت کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • گلایه شهروندان دوگنبدان از زیرسازی نشدن معابر حاشیه بلوار شهید پناهپوری + فیلم