Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 12 از برگزاری نشست با مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، نشست سالانه محمدرضا ندرلو، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 12 با میثم عنقایی، مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در زمینه موضوعات نگهداشت شهر، بودجه 1400 حوزه امور شهری در منطقه 12 در ساختمان معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست ندرلو نخست در مورد عملکرد پروژه‌های سرمایه‌ای گزارش جامعی را ارائه کرد و سپس با تأکید بر اهمیت این پروژه‌ها گفت: توسعه پروژه‌های محلی کوچک‌مقیاس، مانند برنامه استقبال از بهار و رفع سد معبر در گلوگاه‌های اقتصادی منطقه، برنامه‌های زیباسازی و فضای سبز محدوده منطقه از جمله برنامه‌های آتی این معاونت در منطقه 12 خواهد بود.
او با یادآوری این نکته که معاونت خدمات شهری و محیط زیست، وظایف و مأموریت‌های بسیاری را در سطح منطقه برای تأمین رفاه و جلب رضایت حداکثری شهروندان به عهده دارد، افزود: اولویت اصلی ما در این معاونت، بحث نگهداشت شهر است و با حرکت به سوی توسعه پایدار در منطقه قلب طهران برای تحقق طرح «تهران 1400» کوشا خواهیم بود.
عنقایی نیز ضمن بیان این مطلب که بحث نگهداشت شهر اصلی‌ترین وظیفه مدیریت شهری است، گفت: همه دغدغه مدیران ارشد شهری این است که با حمایت‌های ستاد و بازوهای اجرایی صف بتوانیم خدمات‌رسانی به شهروندان را با کیفیت مطلوب‌تری به انجام برسانیم.او در ادامه به بررسی مشکلات متمم بودجه سال 1399 پرداخت و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
در انتهای جلسه، رؤسای ادارات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 12 در مورد مشکلات جاری، گزارش‌هایی ارائه کردند و در مورد مسائل باقی‌مانده تا انتهای سال 99 موظف به تکمیل موارد تا انتهای سال شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت‌بارهای متخلف در کرج

معاون محیط زیست و خدمات شهرداری کرج با اشاره به سدمعبر وانت‌بارها در مناطق مختلف که اعتراض شهروندان را نیز به دنبال داشته است، گفت: وانت‌بارهای متخلف توقیف می‌شوند.

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز ضمن تبریک سال نو، با اشاره به اینکه مسئله سد معبر از جمله مطالباتی است که شهروندان طی سالی که پشت سر گذاشتیم، مورد تاکید داشتند، اظهار کرد: وانت‌بارهایی که اقدام به سد معبر می‌کنند، شناسایی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این وانت‌بارها طبق شماره پلاک توقیف می‌شوند، اضافه کرد: هدف اصلی ما رعایت قانون در راستای جلب رضایت و اعتماد مردمی است.

معاون محیط زیست و خدمات شهرداری شهرداری کرج با بیان اینکه بیشترین سد معبرها را در مناطقی از جمله ۱، ۵،۶، ۸ و ۹ داریم، تصریح کرد: پلاک این خودروها همراه با اسامی صاحبان آن به فرماندهی انتظامی تحویل داده شده است.

وی گفت: در پی شکایات مردمی این مسئله به صورت کتبی با دستگاه‌های قضائی و انتظامی نیز مطرح شده بود.

کد خبر 740138

دیگر خبرها

  • توقیف وانت‌بارهای متخلف در کرج
  • دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید
  • ضرورت پاسخگویی محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • ضرورت پاسخگویی سازمان محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند