Web Analytics Made Easy - Statcounter

قبل از تمرین امروز استقلال تهران مراسم معارفه فرهاد مجیدی در حضور مدیران و بازیکنان آبی ها برگزار شد و ستاره های آبی پوش به گرمی از سرمربی جدید خود استقبال کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مراسم معارفه فرهاد مجیدی در نخستین جلسه حضورش در تمرین استقلال تهران برگزار شد.

فرهاد مجیدی در نخستین جلسه تمرینی استقلال حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آبی پوشان که برای سومین بار به این پست رسید، امروز و پس از برگزاری جلسه با مدیرعامل آبی پوشان، رسما به بازیکنان این تیم معرفی شد.

مراسم معارفه فرهاد مجیدی با حضور احمد مددی، علی نامداری، محمدحسین مولایی و بازیکنان پیش از تمرین امروز برگزار شد. عدنان دانشیار که در زمان آندره آ استراماچونی به عنوان مترجم و مسئول GPS در کنار کادرفنی سابق استقلال بود، نیز در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد.

در این جلسه معارفه، مجیدی به گرمی با شاگردانش به خوش و بش پرداخت. صحبت های او با قایدی و دیاباته و احوالپرسی گرم با دو مهاجم تیمش هم قابل توجه بود.

احمد مددی در جمع بازیکنان ضمن تشکر از زحمات کادرفنی قبلی استقلال، گفت:

امروز در کنار آقای مجیدی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه هستیم. ما با تمام وجود از ایشان در راه قهرمانی حمایت می‌کنیم. ایشان و کادرفنی‌اش قطعا با تلاش شما بازیکنان می‌توانند دل هواداران را شاد کنند.

استقلال خود را برای دیدار هفته هفدهم مقابل فولاد آماده می کند. این بازی رو شنبه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال مراسم معارفه فرهاد مجیدی احمد مددی استقلال بازیکنان استقلال فرهاد مجیدی مراسم معارفه فرهاد مجیدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898985

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی