Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارانی و لغزندگی سطح جاده‌های مازندران هستیم.

وی افزود: از لحاظ تردد وضعیت خودروها به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیتی به‌جز محدودیت کرونایی در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: کماکان ممنوعیت تردد در محورهای شمال به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول تصریح کرد: از زمان تشدید محدودیت‌های کرونایی از ۱۸ بهمن ماه تاکنون ۱۱هزار و ۱۰۰ خودرو جریمه و بیش از ۲۰هزار خودرو برگشت داده شد.

قدمی با هشدار نسبت به ریزش و رانش به‌ویژه در کوهستان‌های شمال، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان قبل از تردد وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

وی با اعلام اینکه رانندگان باید از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: رانندگان آخرین وضعیت جاده‌های استان را ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1492457

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور ویروس کرونا جاده قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند

ایوب کرد  گفت: هم اینک نیروهای راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آماده خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم جهت استقرار تیم‌های راهداری در این مسیرها اندیشیده شده و راهدارخانه های این شهرستانها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در مسیرها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند