Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس کمک رسانی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتگران استان به آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت، اینبار مدیران و صنعتگران شهرک صنعتی شمس آباد تهران با محوریت شرکت خدماتی این شهرک صنعتی به یاری هموطنانشان شتافتند.

 " سید هاشم موسوی " ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله سی سخت افزود: پس از اطلاع از این حادثه تلخ مدیران واحدهای تولیدی صنعتی با کمک‌ های غیر نقدی به یاری‌ مردم شریف صبور و مهربان شهر سی سخت شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پس از یاری رسانی مدیران واحدهای تولیدی استان، مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد تهران با همراهی مدیرعامل شرکت خدماتی این شهرک صنعتی با اهدا ۵۲۵ تخته پتو مراتب نوع دوستی و همدردی خود را بجا آوردند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انجام اقدامات مشابه در تعدادی از شهرک ها و نواحی کشور اظهار کرد: به همت خیرین و انسان های نوع دوست اقدامات مشابه ای در شهرک صنعتی فارس در حال انجام می باشد که انشاالله در آینده نزدیک این کمک ها به آسیب دیدگان زلزله شهر سی سخت رسانده خواهد شد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، موسوی بیان کرد: این کمک ها با همکاری دستگاه ها متولی و تشکل های مردم نهاد در منطقه زلزله زده سی سخت توزیع می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد شهرك صنعتي زلزله سی سخت زلزله زدگان زلزله سی سخت مدیران واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد آسیب دیدگان زلزله شهرک صنعتی شهر سی سخت شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود