Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:23:46 GMT

طواف پیکر مطهر شهید بیگ محمدی در حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۱۳۳

طواف پیکر مطهر شهید بیگ محمدی در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، پیکر مطهر شهید تازه تفخص شده «بیرجند بیگ محمدی» از خلبانان نیروی هوایی ارتش ظهر امروز با حضور خانواده این شهید والامقام در حرم مطهر رضوی طواف داده شد.

در این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در رواق دارالمرحمه حرم مطهر برگزار شد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس بر پیکر این خلبان شهید اقامه نماز کرد و خانواده ایشان نیز پس از ۳۲ سال با پیکر شهیدشان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر شهید بیرجند بیک محمدی، از خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش، همزمان با سالروز میلاد امیرمومنان حضرت علی(ع) توسط کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خاک عراق شناسایی شد. به گفته سردار باقرزاده، رییس این کمیته، شناسایی این شهید عزیز در دو مرحله با پیداشدن قطعات هواپیما و در نهایت خود پیکر مطهر در عمق ۴ متری زمین در خاک عراق میسر شد.

گفتنی است، خلبان شهید بیرجند بیک محمدی در ۱۵ اسفندماه سال ۱۳۲۶ در تهران متولد شد و در ۶ خردادماه سال ۶۷ در ماموریت پشتیبانی سطحی از نیروهای زمینی و انهدام اهداف از پیش تعیین شده، بر فراز دریاچه ماهی مورد هدف موشک قرار گرفت و از آن تاریخ هیچ اطلاعی از وضعیت این خلبان شجاع به دست نیامد و به عنوان جاویدالاثر در لیست شهدای خلبان قرار گرفت.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: طواف پیکر شهید در حرم مطهر رضوی حرم مطهر رضوی شهید تازه تفحص شده پیکر مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید