Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:50:17 GMT

۱۲۶ زندانی نیازمند در آذربایجان‌غربی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۱۳۷

۱۲۶ زندانی نیازمند در آذربایجان‌غربی آزاد شدند

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی روز پنجشنبه در این مراسم که با حضور محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و علی باقری کنی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: این تعداد زندانی با کمک خیران و ستاد دیه استان و با تلاش مسوولان زندان های شهرستان ها آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمزه بروجنی افزود: از این تعداد ۱۰ زندانی مربوط به شهرستان مهاباد بودند.

وی اضافه کرد: همزمان با سفر رییس سازمان زندان ها به شهرستان مهاباد به فرزندان سه زندانی این شهرستان نیز به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال جهیزیه اعطا و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال نیز به خانواده دیگر زندانیان کمک معیشتی انجام گرفت.

به گزارش ایرنا، سفر رییس سازمان زندان ها به آذربایجان غربی در حاشیه سفر یکروزه رییس قوه قضاییه به آذربایجان غربی انجام گرفت.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی، در سفری یک روزه خود به آذربایجان غربی، امروز در راس هیاتی از دستگاه قضایی کشور وارد این استان شد و مورد استقبال مسوولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

بررسی وضعیت دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان از مهمترین اهداف این سفر یک روزه رییس دستگاه قضا به شمار می رود.

برچسب‌ها مهاباد انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان غربی سازمان زندان‌ها قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان غربی مهاباد انجمن حمایت از خانواده زندانیان آذربایجان غربی سازمان زندان ها قوه قضاییه اخبار کنکور سازمان زندان ها آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد

فرشته صادقی‌نسب مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: سطح مبارزه با علف‌های‌هرزغلات ۱۴۸ هزار و ۷۱۴ هکتار، سطح مبارزه با بیماری‌های‌غلات ۴۱ هکتار و مبارزه با سن‌غلات ۹۵ هزار و ۸۱۸ هکتار در مرحله مادری بود و سطح مبارزه با ملخ ۶۰۰ هکتار بوده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با ملخ‌ها در شهرستان سردشت انجام شده و ادامه دارد، افزود: عملیات سم‌پاشی بر علیه آفت سن‌پوره شروع نشده که در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود ولی لازم است زارعان تا قبل از تخم ریزی اقدامات لازم را انجام دهند.

صادقی‌نسب بیان کرد: بیشترین مزارعی که مورد سم‌پاشی قرار گرفتند در شهرستان‌های بوکان و مهاباد هستند و باتوجه به شرایط جوی مساعد و وجود شرایط مناسب برای ایجاد و گسترش بیماری زنگ زرد گندم و بیماری‌های برگی در مزارع غلات استان از کارشناسان شبکه مراقبت تقاضا می‌شود ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری سریعا به کشاورزان اطلاع‌رسانی لازم را درخصوص سم‌پاشی مزارع با سموم توصیه شده سازمان حفظ نباتات کشور انجام دهند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مبارزه شیمیایی باید با نظارت کارشناسان مراکز خدمات جهادکشاورزی و کلینیک‌های گیاه‌پزشکی و در زمان مناسب انجام گیرد تا علاوه بر کارآیی و اثربخشی موثر، میزان استفاده از سموم شیمیایی کاهش و این آفت بر روند تولید و از بین رفتن خاصیت نانوایی گندم تاثیر نداشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو