Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@09:59:00 GMT

نقش زندگی بر دیوارهای محله نعمت آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۱۸۵

نقش زندگی بر دیوارهای محله نعمت آباد

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 19 از هویت بخشی به بافت قدیمی محله نعمت آباد با اجرای طرح «کوچه دوستی» در معابر این محله خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اشاره به اولویت اجرای این طرح در محلات دارای بافت قدیمی و برخورداری از ویژگیهای خاص هویت فرهنگی و اجتماعی، تعلق محله ای و شرایط بصری اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این طرح در کوچه سرو آغاز شده است و در گام بعدی نیز پس از تأیید طرح نهایی در در کوچه شهید اژدر سرابی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی افزود: به منظور اجرای این طرح کوچه های پیشنهادی پس از تأیید، وارد فاز فراخوان و اطلاع رسانی عمـــومی در محله و کسب نظرات و ایده های هنرمندان و شهروندان آن محله توسط تسهیل گر اجتماعی شدند که در نهایت نیز بهترین طرح های اداره کل امور بانوان، از سوی اداره زیباسازی منطقه براساس شیوه نامه اجرایی پالت رنگی شهر تهران و با مشارکت خانواده های ساکن محله در اجرا می شود.
او گسترش ﺗﻌﺎﻣﻼت اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ، جلب ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﻓﻌﺎل ﻃﯿﻒ‌ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ و ﻓﺮﻫﻨﮕﻰ ﺷﻬﺮوﻧﺪان و سرزندگی و نشاط در استقبال از تهران 1400 را از اهداف اجرایی طرح کوچه دوستی عنوان کرد و گفت: این طرح ضمن هویت بخشی به کوچه های منطقه و ارتقای حس تعلق محله ای با خلاقیت و مشارکت شهروندان بویژه زنان وکودکان، اهمیت زیادی در هم افزایی برای رسیدن به توسعه محلی در یک نظام اجتماعی مطلوب دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • اجرای عملیات زیرسازی در منشعبات خیابان حکیم نظامی منطقه دو
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اقدامات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی