Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: روحانیت به عنوان مرجع مردم در انتخابات ، در انتخاب و شناخت اصلح روشنگری نماید.

سردار کیومرث عزیزی ظهر پنجشنبه ۱۴ اسفندماه در جلسه اعضای روحانیت شهرستان ورامین گفت: فعالیت های انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و ریاست جمهوری در فضای مجازی از چند ماه قبل بصورت نامحسوس شروع شده است و پلیس برای هر یک از کاندیداها پوشه و فایلی جداگانه از این فعالیت ها تشکیل و فعالیت ها رصد و ثبت و ضبط می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حوزه فعالیت ها و حوزه جرم نامزدها تشکیل و پایش می گردد و در وقت مقتضی به مراجع ذیصلاح ارائه خواهد شد.

سردار عزیزی با دعوت از فعالان فرهنگی خصوصا روحانیت برای مشارکت در امور اجتماعی اظهار کرد: روحانیت در این منطقه جزء اقشار تاثیرگذار بوده و است، لذا انتظار داریم روحانیت در فعالیت مجازی بیشتر ورود نماید، کاهش حضور روحانیت در این فضا برای دشمنان مجالی شده تا عوامل نفاق با هدایت سرویس های خاص خود در اغوای مردم خصوصا جوانان جسارت بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: تولید محتوای مناسب برای کمرنگ کردن فعالیت های دشمنان از وظیفه همه خصوصا قشر فرهنگی و روحانیون آگاه است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با انتقاد از مشکلات اجتماعی و بهره برداری دشمنان از این موضوع گفت: انتظار از مسئولین این است که مشکلات معیشتی مردم را حل کنند، چون دشمن از این قضیه برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد.

وی ادامه داد: دغدغه پلیس به جز موارد برخورد با جرم و ناهنجاری ها این است که برخی سیاه نمایی ها و سوء مدیریت ها منجر به اعتراض به حاکمیت نشود.

سردار عزیزی از تشکیل جلسات جامعه روحانیت اظهار تشکر کرد و آمادگی این نیرو را جهت هرگونه همکاری با روحانیت شهر اعلام نمود.

این مقام انتظامی ارشد شرق استان تهران در پایان در خصوص انتخابات نیز بیان کرد: امید است قشر معظم روحانیت که مرجع اقشار مختلف مردم هستند با ارائه نقطه نظرات سازنده و شناخت اصلح برای مردم روشنگری نمایند تا شاهد تشکیل دولت انقلابی ، دلسوز و پیرو ولی فقیه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد دوشنبه ۳ اردیبهشت در جلسه شورای هماهنگی کارگروه‌های فضای مجازی استان با اشاره به تعیین و اعلام شعار سال جدید، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از راه‌های مشارکت مردم و جهش تولید و اقتصاد، فضای مجازی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان افزود: توجه به فضای مجازی به عنوان ضمیمه‌ای بر سایر فعالیت‌ها نیست و مفاهمه مشترک و دقیق از فضای مجازی اولین گام در ماموریت‌ها است و بر این اساس تبیین دقیق و کاملی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای فضای مجازی ارائه‌ شده است.

وی تاکید کرد: از کلیات، طرح واژه‌ها و اصلاحات باید عبور کرد و کارگروه‌های شورای مجازی با همکاری دستگاه‌ها عضو با تعریف و اولویت بندی پروژه‌های اقتصادی در فضازی مجازی به سمت تحقق این اولویت حرکت کنند. همچنین باید گفت؛ این عرصه‌ای است که با نگاه تحولی، نوآورانه، مبتکرانه و مدیریت ریسک منطقی می‌تواند ریل گذاری یک میدان پیشرفت و توسعه اقتصادی فن آورانه را در استان فراهم نماید.

گنابادی نژاد صنایع فرهنگی، سوغات زائر، تکمیل و ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائرین داخلی و خارجی، گردشگری سلامت، جذب دانشجویان خارجی و... را از نمونه‌های میدان اقتصاد فضای مجازی نام برد و همچنین طراحی درگاه و مرکز تجارت بین المللی فرهنگ، هنر و فن آوری در فضای مجازی را یک اولویت برای شورای فضای مجازی استان دانست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی عرصه اقتصاد فضای مجازی را یک «مزیت ناجی» معرفی کرد و ادامه داد: کارشناسان و ظرفیت‌های تخصصی بسیار خوبی در استان وجود دارد که می‌توانند این درگاه را با کیفیت، سرعت و ارزان راه‌اندازی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بیشترین تهاجم دشمنان به انقلاب و نظام و حقوق مردم عزیز از طریق فضای مجازی است که ما همچنان کمترین استفاده را از آن داریم در حالی که نه منفعلانه بلکه باید بتوانیم فعالانه، هوشمند و موثر فضای مجازی را مدیریت کنیم.

گنابادی نژاد به ۳ اولویت ویژه فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: اقتصاد فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی و صیانت از حقوق و رضایتمندی مردم از خدمات الکترونیک و فضای مجازی استان، اولویت‌های سال هستند. بر این اساس باید به پروژه‌های مشخص و روشن برسیم و آن‌ها را در سال جدید عملیاتی و پیاده کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: امروز اسرائیل و آمریکا دیگر توان و اراده‌ای برای حمله نظامی به ایران ندارند لذا در فضای مجازی لازم است آمادگی‌های بیشتری ایجاد شود و همه احتمالات نفوذ و هجمه در فضای مجازی برای دشمن باید به طور کامل مسدود و امنیت روانی جامعه و مردم صیانت شود. این موضوع نیازمند برنامه روان، دقیق و عملیاتی است.

وی افزود: کار مردم به خدمات فضای مجازی گره خورده هرچند خدمات رسانی به مردم از طریق سایت‌های اینترنتی و دفاتر خدمات رسان خوب و در عصر کنونی ضروری است و برخی نقص‌ها و ضعف‌ها از قبیل قطع بودن و نارسایی‌های مرتبط با نرم افزار و سخت افزار باید برای صیانت از حقوق و رضایت مندی مردم به عنوان یک اولویت مهم برنامه داشته باشیم و همواره پایداری سامانه‌های خدمت رسان پایش و ارزیابی شود.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد