Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:07:15 GMT

امیر جدید کویت هم برای مداوا به آمریکا سفر کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۲۴۷

امیر جدید کویت هم برای مداوا به آمریکا سفر کرد

امیر کویت به مانند عادت همیشگی امیر سابق این کشور، برای آن‌چه «انجام آزمایش‌های روتین پزشکی» عنوان شده، به آمریکا سفر کرد.

به گزارش مشرق، کویت امروز (پنج‌شنبه) برای مداوا به آمریکا سفر کرد. منابع کویتی انجام آزمایش‌های روتین پزشکی را دلیل این سفر اعلام کرده‌اند.

به نوشته خبرگزاری رسمی کویت، در بدرقه امیر این کشور مقامات کویتی از جمله «مشعل الاحمد الجابر الصباح» ولی‌عهد و دیگر مقامات کویتی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر اشاره‌ای به نوع انجام آزمایش‌های پزشکی و مدت زمان حضور شیخ نواف در آمریکا نشده است.

بیشتر بخوانید

امیر کویت درنامه‌ای به «السیسی» بر پایان دادن به بحران قطر تأکید کرد

امیر کویت در حالی به آمریکا سفر کرده است که روز گذشته اعضای کابینه این کشور در مقابل وی سوگند خورده و کار خود را به طور رسمی آغاز کردند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آمریکا امیر کویت آمریکا سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • توضیح فرمانده کل ارتش درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد/ رژیم صهیونیستی قبلاً واکنش ما را دیده است
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل