Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی حسینی روز پنجشنبه در برنامه تقدیر از دانش‌آموزان ممتاز کمیته امداد دیر افزود: از این میزان کمک ۵۰ میلیون تومان به صورت نقد در قالب کمک هزینه تحصیلی به حساب دانش‌آموزان ممتاز واریز شد.

وی ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت پتروشیمی نوری گفت: ۵۰ میلیون تومان دیگر نیز تحت عنوان خرید لباس شب عید با معرفی دانش‌آموزان ممتاز به فروشگاه‌ها تامین شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد دیر بیان کرد: در زمان حاضر در این شهرستان ۲ هزار حامی از ۴۵۰ ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

وی گفت: برای حمایت از ایتام شهرستان، افرادی که مایل به شرکت در طرح اکرام محسنین باشند، ماهیانه می‌توانند حداقل  ۱۰ هزار تومان به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کرده و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

برچسب‌ها بوشهر مددجوی کمیته امداد صنعت پتروشیمی کمیته امداد امام خمینی بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مددجوی کمیته امداد صنعت پتروشیمی بوشهر مددجوی کمیته امداد صنعت پتروشیمی کمیته امداد امام خمینی بندردیر اخبار کنکور کمیته امداد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی