Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@10:52:38 GMT

اعلام جزئیات جدید پرونده مکانی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۶۶۰

وکیل سوشا مکانی جزئیاتی از پرونده محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده این بازیکن را اعلام کرد. ناطقان: آرش شکر ریز درباره جزئیات پرونده محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده سوشا مکانی اظهار داشت: وی قراردادی را به مدت دو سال برای فصل های ۹۴-۹۳ و ۹۴-۹۵ با باشگاه پرسپولیس امضاء کرد. پس از مشکلات کیفری که برای وی در دی ۹۴ ایجاد شد، با پرسپولیس سندی غیر مالی تنظیم می شود که البته در متن آن تعهدات مالی قید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در متن این سند آمده چنانچه بعد از امضای آن اگر سوشا مکانی دچار تخلف جدیدی شود پرسپولیس می تواند ۵۰ درصد از مبلغ قراردادش را کسر کند. پس از صدور رای کمیته وضعیت هر دو طرف یعنی باشگاه پرسپولیس و من به عنوان موکل مکانی به رای اعتراض کرده و این رای به کمیته استیناف رفت.

وکیل سوشا مکانی ادامه داد: در جلسه کمیته استیناف صالحی(رئیس این کمیته) از دو وکیل باشگاه پرسپولیس پرسید که سوشا مکانی پس از تخلف قبلی اش چه تخلفی مرتکب شد که دوستان جوابی به این سوال نداشته و موکل من تخلف جدیدی را پس از امضای سند مرتکب نشده بود.

وکیل دروازه بان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: سوشا به تمام تعهدات و آپشن های قراردادش مانند کلین شیت به تعداد معین، برد دربی و تعداد بازی ها را پر کرده و حتی نامه برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اعلام رضایت از عملکردش را در اختیار داریم.

شکرریز ادامه داد: پس از اتمام قرارداد مکانی با باشگاه پرسپولیس وی در تاریخ ۲۷ خرداد ۹۵ از سوی کمیته اخلاق شش ماه محروم شد و در ادامه با ترک ایران در لیگ نروژ بازی کرد. سوشا در زمان تحت قرارداد پرسپولیس بودن محروم نشد و پس از تعهد دادن به این باشگاه، هیچگونه تخلفی هم مرتکب نشد.

وی افزود: از نظر شکلی این سند در سازمان لیگ ثبت نشده و کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هیچگونه جلسه ای برای محکومیت مکانی تشکیل نداده است. به همین دلیل برگه ای به مکانی ابلاغ نشد زیرا تا پایان مدت قراردادش با پرسپولیس تخلف نکرد.

نماینده سوشا مکانی تصریح کرد: طبق رأی کمیته استیناف موکل من مستحق دریافت کل حقوق و آپشن های قراردادش است‌. به همین دلیل اکنون باید حدود ۸۰۰ میلیون تومان دریافت کند‌.

شکرریز با اشاره به صحبت های ابراهیم شکوری در یکی از برنامه های تلویزیونی مبنی بر تعجب برانگیز بودن رای مکانی توضیح داد: در زمان دبیرکلی شکوری در فدراسیون فوتبال نامه تشکیل جلسه کمیته استیناف با امضای وی به ما و باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد. معاون فعلی باشگاه پرسپولیس از تشکیل جلسه و صدور رای علیه این باشگاه در پرونده مکانی کاملا مطلع بوده است. جلسه رسیدگی به پرونده در دی ۱۳۹۸ تشکیل و در آبان ۹۹ رای کمیته استیناف صادر و به طرفین ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با این تفاسیر کسر قرارداد مکانی موضوعیت ندارد و رای کمیته استیناف که به درستی صادر و رای کمیته وضعیت را نقض کرد به درستی صادر شد. کمیته استیناف چهار نفر عضو دارد که همگی از قاضیان عالی رتبه کشورمان هستند که هر یک بالای ۲۵ تا ۳۰ سال سابقه قضایی دارند.

نماینده سوشا مکانی اضافه کرد: به همین دلیل جای هیچگونه فرافکنی و ابراز تعجب نسبت به رای وجود ندارد زیرا اصل ترافع رعایت و به اظهارات دو طرف در جلسه کمیته استیناف رسیدگی شده است. هیچگونه سند محکمه پسندی مبنی بر محکومیت مکانی برای کسر ۵۰ درصد قرارداد وجود ندارد. امکان ندارد فردی که دبیرکل فدراسیون فوتبال بوده و رای کمیته وضعیت را ابلاغ و دستور برگزاری جلسه رسیدگی استیناف را داده از رای تعجب کند. منبع: فارس برچسب ها: پرونده ، مکانی ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرونده مکانی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کمیته استیناف سوشا مکانی رای کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در این جلسه نادر فریادشیران، نعیم احمدی و یکی از دوستان مایلی‌کهن نیز او را همراهی کردند که ناصر ارضی، وکیل قلعه‌نویی با توجه به سمت نداشتن آنها به حضورشان در جلسه ایراد گرفت که این ایراد نیز با نظر قاضی پرونده پذیرفته شده و آنها از جلسه خارج شدند.
مایلی‌کهن که بدون وکیل در دادگاه حاضر شده بود، در این جلسه ضمن بیان برخی مطالب خارج از موضوع پرونده، اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی و یک برنامه فضای مجازی علیه قلعه‌نویی را تایید کرد.
این در شرایطی است که قاضی ابتدا از وکیل سرمربی تیم ملی خواسته بود در صورت امکان با سرمربی پیشین این تیم تعامل کند که این وکیل اعلام کرد موکلش اختیار صلح، سازش و رضایت با مدعی‌علیه را نداده است.
قلعه‌نویی جدا از مایلی کهن از مجری برنامه فضای مجازی نیز شکایت کرده بود که به اتهام توهین و نشر اکاذیب، شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه، برای مایلی‌کهن قرار مجرمیت و کیفرخواست و برای این مجری قرار منع تعقیب و برائت صادر کرد.
در ادامه وکیل قلعه‌نویی به قرار منع تعقیب این مجری اعتراض کرده و پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال شد که دادگاه نیز قرارهای صادره را تایید کرد.
امروز هم جلسه رسیدگی به اتهام توهین و نشر اکاذیب برگزار شد که مایلی‌کهن هم پس از قرائت متن شکواییه، اظهاراتش را تایید کرد.
قرار است در روزهای آتی رای پرونده اعلام شود.

کد خبر 844724 برچسب‌ها محمد مایلی‌ کهن دادگاه ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • مسجد فاطمه که در تخریب بقیع از بین رفت چه مکانی بود؟
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران
  • هشدار رئیس کمیته انضباطی به تیم‌های پرسروصدا!
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد