Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:09:24 GMT

پیکه بازی برگشت با پی اس جی را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۷۱۲

پیکه بازی برگشت با پی اس جی را از دست داد؟

پزشکان بارسا خبر بد در مورد مصدومیت شب گذشته جرارد پیکه برابر سویا را تایید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه دو هفته پیش و پس از تقریبا سه ماه دوری از میادین توانست برابر پی اس جی در ترکیب ثابت بارسا قرار بگیرد. او در بازی 1 آذر برابر اتلتیکو مادرید به شدت از ناحیه رباط زانو مصدوم شد و مدت ها نتوانست برای بارسا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دو هفته پس از بازگشت پیکه یک بار دیگر اسیر مصدومیت شده است. او شب گذشته در بازی با سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری مصدوم شد. شب گذشته معاینات پزشکی نشان می داد مصدومیت او چیز خاصی نیست ولی امروز صبح تست های دقیق تر نشان از پیچ خوردگی رباط جانبی زانوی او دادند تا به این ترتیب او مدتی دیگر را به دور از میادین بماند. پیکه شب گذشته دقیقه 94 توانسته بود گلی حیاتی برای بارسا بزند.

 

 

 

 

تیم پزشکی بارسا مدت زمان دقیقی برای دوری او اعلام نکرده ولی بعید است به بازی چهارشنبه بعد برابر پی اس جی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد که قطعا خبر بدی برای آبی اناری ها خواهد بود. بارسا بازی رفت را 1-4 باخته و برای صعود نیاز به معجزه دارد. بازگشت پیکه توانسته بود استحکام خوبی به خط دفاعی بارسا ببخشد. در حال حاضر رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسا هم شرایط مساعدی ندارد.

 

همچنین عثمان دمبلهنیز شب گذشته مصدوم شد و نتوانست بازی را به اتمام برساند. وضعیت دقیق او فردا مشخص خواهد شد؛ هرچند که به نظر نمی رسد چندان جدی باشد.

جرارد پیکه پاری سن ژرمن عثمان دمبله بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه پاری سن ژرمن عثمان دمبله بارسلونا شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری جذاب مقابل رئال مادرید متحمل شکست ۳-۲ شد. علاوه‌بر از دست دادن ۳ امتیاز و بیشتر شدن اختلاف با صدر، بلوگرانا ستاره خط هافبکش را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.

در اواخر نیمه اول، فرانکی دی‌یونگ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود و در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن به میدان رفته بود، پس از برخوردی با فدریکو والورده به زمین افتاد و از درد به خود پیچید.

کادر پزشکی پس از لحظاتی او را در حالی‌که درد زیادی داشت و به‌نظر می‌رسید در حال اشک ریختن است، از زمین بیرون برد و فرمین لوپز به جای او وارد بازی شد.

حالا در اولین گزارش‌ها در مورد مصدومیت این بازیکن، به‌نظر می‌رسد او به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ،‌ حداقل یک ماه از میادین دور است و این یعنی فصل برای او به اتمام رسیده است.

آخرین بازی بارسلونا در این فصل در تاریخ ۲۶ می برگزار می‌شود و دی‌یونگ اگر خوش‌شانس باشد شاید بتواند در این دیدار دقایقی به میدان برود، در غیر اینصورت، ال‌کلاسیکوی امشب آخرین بازی دی‌یونگ زیر نظر ژاوی هرناندز بود.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!