Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:03:57 GMT

تکذیب خبر بازداشت رییس سازمان استاندارد!

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۱۰۷۱۸

تکذیب خبر بازداشت رییس سازمان استاندارد!

به گزارش رکنا، در این تکذیبیه آمده است؛ با توجه به توسعه دنیای فن آوری و استفاده بیش ازپیش کاربران از شبکه های اجتماعی، اخبار بدون استناد افزایش یافته و افراد بیشتر از گذشته در معرض قضاوت های نادرست قرار می گیرند.

وظیفه ما نیست که دیگران را جستجو کنیم و دیگران را قضاوت کنیم. چه بسا اگر این انرژی را صرف خویش کنیم و سعی کنیم خود را تغییر دهیم، در این صورت دنیای خویش را آباد میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در برخی از اخبار منتشره شده منتسب به استاندار اسبق خوزستان ، نام دکتر غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و استاندارقبلی خوزستان به غلط مطرح شده که دراینجا روابط عمومی سازمان ملی استاندارد بطور صریح هرگونه ارتباط اینگونه اخبار با دکتر شریعتی را تکذیب می کند.

روابط عمومی استاندارد درادامه اورده است : ای کاش در انتشار اخبار با نگاهی عمیق،محققانه،دقیق و منصفانه برخورد کنیم تا نامی را خدشه دار نکنیم . چیزی که مهم است اینکه در دین مبین اسلام اتهام و افترا به طور صریح نهی شده و ارزش آبروی مومن از خانه خدا هم اولاتر ذکر شده است.

لازم به ذکر است؛ خوشبختانه دکتر غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران با معرفی اعضای شورای عالی و تایید رییس جمهوری اسلامی ایران به این پست حساس منصوب شدند و خانواده بزرگ استاندارد به این انتخاب احترام گذاشته و با ایشان بیعت به همکاری در راستای تقویت و توسعه نظام استاندارد در کشور بستند . شریعتی از بدو ورود به سازمان با تمام توان و بدون توجه به حواشی نادرست و افتراها، در جلسات متعدد با کارشناسان و مدیران استاندارد به امور استاندارد در کشور پرداخته است.

والعاقبة للمتقین آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا غلامرضا شریعتی استاندارد استاندارد ایران روابط عمومی سازمان بازداشت تکذیب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران قتل فیلم قیمت تصادف بازیگر سینما و تلویزیون پورن استار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۱۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «سید عزت الله ضرغامی» با تکذیب اخبار خروج ایران از ایکوم و ایکوموس گفت: ایکوموس، روز بین المللی محوطه‌ها و بنا‌های تاریخی است و خورج از ان را تکذیب می‌کنم.
وی با اشاره به فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: این فعالیت‌ها به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه دارد و این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و از سال‌ها قبل پرداخت حق عضویت آنها هم توسط افراد حقیقی صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۵۰ میلیونی خریداران پژو پارس به‌خاطر دعوای ایرانخودرو و سازمان استاندارد
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • تکذیب حذف ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت